Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal.

Graag wil ik me even voorstellen op het Porsche forum.be

Ik ben Ruud of Rudy wat u wilt, en kom uit Rosmalen in Brabant NL.
    U zult zich wel afvragen wat doet een Hollander op ons Forum?? 😕
    Da`s simpel ik draag België een warm hart toe en ik vertoef er graag.

Ik ben sind 2013 in het bezit van een 964 cabrio die ik uit de USA heb laten komen.
    Heb deze vanaf foto`s gekocht zonder er ook maar 1 meter in gereden te hebben.
    T`was best wel een avontuur ik moest een flinke aanbetaling doen alvorens de auto op de boot ging.
    Jeroen Koren van Classic Master heeft het voorwerk voor me gedaan.
    U zou de site eens moeten bekijken Classic Master.nl hij heeft over de 100 Porsche staan.
    Ben er erg gelukkig mee, de auto was eerlijk en strak en had niet te veel gelopen.
    Heb `m na laten zien door een Porsche garage en ook die was zeer content.
    Hij heeft wel wat steenslag maar ja da`s normaal voor die leeftijd (1992).ik denk erover `m te laten wrappen of overspuiten.
    Nou da was het even in vogelvlucht…. zal een fotootje plaatsen.
    Daaaaaaaaaaaaag.
    Ruud

Attachments:
    • DSC08208.jpg
    • DSC08213.jpg
    • DSC08219.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom en idd.mooie *porsche .
      Je hebt inderdaad een risico genomen maar wel bewezen dat men af en toe moet “springen”

XXX

Welkom Ruud, mooie cabrio :up:

Volgens mij zeggen ze Gij in Rosmalen.

Nice P ennuh welkom!

Origineel nachtblauw, check de polierders hier es een keertje, je weet niet wat je ziet (uh nee, geen kippen).

Want als je hem opnieuw van een kleurtje gaat voorzien, kun je hem net zo goed maar gelijk es een keertje helemaal uit mekaar trekken!

Wees welgekomen! Echt wel een mooie wagen!
            Enjoy en mss tot op één of andere bijeenkomst….?

Welkom op het *porsche forum :drink:

ken

welkom Ruud,

goede *porsche keuze 😀

have fun here

Welkom Ruud!
                  Ik moet zeggen dat je lef hebt: een auto kopen zonder hem eerst gezien te hebben. Toch een zware gok met zo’n bedrag :think: Maar het is blijkbaar toch goed meegevallen en dat is het belangrijkste nietwaar 😉
                  In ieder geval proficiat met je aankoop :applaus:

Welkom hier Ruud :drink:

Hartelijk dank voor jullie gastvrije ontvangst :respekt:

qua kleur (wrappen) zat ik aan mexico blue te denken.
                      Ik twijfel nog. kosten zijn niet flauw….rond de 2K .
                      Ik ga er nog eens hard over na denken. ❓
                      gr.
                      Ruud

welkom
                        en inderdaad de belgen zijn aardige mensen en ze hebben lekkere bieren
                        veel plezier met je mooie Porsche
                        :drink:

Heel netjes jezelf voorgesteld :first: en ik denk dat ik uit naam van alle PFB forummers spreek als ik stel : Je mag “jij” schrijven hoor. :sleep:

De Uvorm komt wel heel formeel over en uiteraard hebben de aanwezige hier allemaal een deftige opvoeding genoten, gedragen we ons altijd en overal voorbeeldig en wordt iedereen gelijkwaardig en met respect behandeld, dan nog geven we onze aangename Noorderburen de toestemming om ons met je, jij, jouw en jullie aan te spreken.

Voila, genoeg serieus geweest nu. Chique bak of in het Noordnederlands : mooie auto!!

En blijkbaar een goede ervaring geweest met Classic Master. We hebben een andere forummer die er, laat het ons eufimistisch uitdrukken, “minder tevreden over was”.

Deel je ervaringen dus!! We zijn allemaal benieuwd.

Van harte welkom!!!

welkom en mooie wagen, welke kleur zou je hem wrappen, ikzelf zou dat niet doen, vind deze kleur super :up:

welkom Rudy,
                              mooie auto :up: ikzelf zou het niet durven/doen, betalen voor iets wat je nooit gezien hebt en niet mee gereden hebt maar je hebt er duidelijk geen slechte zaak aan gedaan :first:

Welkom! :first:

Wim

Welkom op het forum Ruud, en mooie Porsche :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.