EVEN VOORSTELLEN

Home Forum Stel jezelf even voor ! EVEN VOORSTELLEN

• Maker
    Discussie

• jef

Hallo allemaal ,ben al een geruime tijd hier aanwezig als bezoeker van het forum. Ben 46 jaar jong kom uit de provincie antwerpen, en een grote liefde voor mooie wagens en vooral porsche.
      ben ruim jaar bezitter van 997 4s mk2 ,na lang zoeken is dit wel wat mij ligt,maar mijn grote liefde is 964 en 993
      en dan ook nog in de turbo uitvoering.Dus als iemand iets weet staan of zelf wil verkopen hoor ik het graag .

Attachments:
      • IMG_0012_2.jpg
    12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • PDS

Welkom Jef !

Wel grappig. Hier stond daarstraks een auto met plaat JEF-001 in de straat 🙂

Welkom op het forum en veel succes met het zoeken!

jef

Ik zou dat wel willen ,maar de plicht roept voor mij telkens in het weekend ,voor al dats mooi moet je iets over hebben .

Welkom en succes met de zoektocht.

welkom Jef, prachtige auto die je hebt, je ziet dat hij verzorgt wordt, veel plezier ermee en succes met de zoektocht naar een luchtgekoelde. ze worden zeldzaam maar je zal er wel een vinden die je zal verleiden 🙂

XXX

Welkom Jef. Net op tijd om in te schrijven op La Targa Passaggio Antwerp 🙂

Welkom op deze mooie dag! Veel plezier hier!

Welkom op het Porsche forum. 🙂

S2

Welkom op dit forum!!

welkom en knappe 997

welkom
                            super mooie Porsche

Wim

Welkom op het forum Jef, en mooie cabrio.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.