Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Das

Hallo allemaal,

Even mezelf voorstellen, 38 jaar en sinds augustus 2014 ben ik in het bezit van een Porsche 911 SC-L 3.1, ik weet het, geen type dat je elke dag tegen komt want groot was mijn verbazing toen ik in Duitsland een advertentie tegen kwam met als titel SC met 3122cc en 210HP.
      Ben toen op internet gaan zoeken en blijkbaar is het een bizar brouwsel van porsche zelf.
      op deze pagina probeer ik zoveel mogelijk te verzamelen over dit type:

https://www.facebook.com/pages/Porsche-911-SC-31/716776558391566?ref=aymt_homepage_panel

mooie site BTW

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Das

Hoi Wout,

Zijn nooit gemaakt voor de Amerikaanse markt, enkel voor Duitse en ROW sommige artikels spreken over 100 exemplaren waarvan 50 voor Porsche werknemers, andere artikels spreken over een paar honderd exemplaren. Ondertussen weet ik er een 10 tal.

Groetjes

Das

[quote=”Stafke” post=204746]Nog eens proberen[/quote]

Wim

Kijk hier heb je hem gelijk 😉

Wim

Klik eens op quote en dan zul je zien dat je ook op deze manier foto’s kunt plaatsen.
              Deze foto haal je ergens uit een album wat je aangemaakt hebt voor je foto’s.

Das

Foto1

Attachments:
                • IMG_7062.jpg
                Das

Nog eens proberen

Attachments:
                  • 911SC-L3.1-2.jpg
                  Das

Hallo allemaal,

Blijkbaar lukt het niet om rechtstreeks foto’s te posten maar hier vind je de foto’s wel:

https://www.facebook.com/pages/Porsche-911-SC-31/716776558391566

Groetjes!

Welkom op het forum. Had er eerlijk gezegd nooit over gehoord, dus foto’ s zijn altijd welkom.

Welkom.

XXX

Welkom Stafke met uw ‘specialleke’ 🙂
                          En nu uw best doen om foto’s te posten hé.

Welkom op het Porsche forum

Welkom!

En proficiat met de SC 3.1!

Ik was toevallig wat info over de SC aan het opzoeken dit weekend in 1 van mijn boeken en kwam daar iets tegen van de SC 3.1.
                              Was ook de eerste keer dat ik hierover gelezen had.

Blijkbaar zijn er daar 1000 van gemaakt, maar er zijn er maar 500 aan klanten geleverd, de andere 500 heeft Porsche (een tijdje??) gehouden?

Iemand enig idee wat de chassinr’s anders zijn voor Amerikaanse versies?

Welkom Staf!!!
                                Fotoooo’s … ik ben niet van de slimste dus ik weet niet hoe dit type eruit ziet!!!

Das

idd is al uitgebreid aanbod gekomen, dat had me in augustus veel geholpen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.