Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben Pieter (31 jaar oud) en sinds kleine maand eigenaar van een Porsche 911.
    Het is een 997 2S geworden van het jaar 2007.
    De wagen had een 87,000 km op de teller en ik heb ondertussen de eerste 1,000 km ermee gereden.
    Hieronder wat foto’s:

IMG_1431.jpg

Attachments:
    • IMG_1423.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • duim-omhoog-emoticon-39250590-3.jpg
      wat een knappe wagen, welkom en gefeliciteerd

Had graag meegreden op 4/10/2015. Helaas ben ik al ingeschreven voor de halve marathon van Brussel…

Welkom, mooie wagen.

Welkom!
            Zelf bijna 6 jaar met 997S cab gereden, is een super auto!
            geniet ervan…
            Nu teruggekeerd naar oude luchtgekoelde liefde : de 993

Heel mooie combo, welkom !

Proficiat met de 997, zeker meedoen met onze rit op Zondag 4 Oktober, vertrekken in Varsenare dus dicht bij Brugge he!!! :driver: :driver: :driver:

Proficiat met je 997, heeft volgens mij ook de mooiste velgen voor dat model!

Zeer knappe auto en kleurcombinatie!
                    Succes ermee!

welkom pieter
                      super vet hok die Porsche van jou
                      veel plezier echt gave bak
                      :drink:

Hahaaaa… nog een 997 rijder!
                        Harteljk welkom alwaar er veel gelijkgezinden zijn die inderdaad regelmatg bij elkaar komen :first: en waar ik niet altijd kan bij zijn :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Zeker doen die bijeenkomsten!

Bedankt voor de leuke reacties. Het is idd m’n eerste Porsche. Ik wou een handgeschakelde 2 wiel aangedreven 911. Het exterieur is meteoor grijs. Het interieur is cacao bruin.
                          Ik woon in de omgeving van Brugge. Het is idd de bedoeling om ook naar bijeenkomsten te gaan met de 997.

Extra foto’s volgen snel!

Proficiat met je aankoop en veel rijgenot. Dat zal nie moeilijk zijn met zo’n bolide :driver:

Welkom op het Porsche forum :drink:

Hallo Pieter,

mooie wagen ! Zeker het kleur is tiptop. Chique verschijning.

Welkom en mooie keuze. Graag – uiteraard – nog een paar fotos.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.