even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

ik lees al een tijdje mee op dit forum dus het wordt tijd me even voor te stellen. Ik ben Kristof, 32 j. Ik heb altijd id vw kever wereld gezeten. Heb er reeds verschillende gehad, ben er eentje nog aan het restaureren maar dat is al een meerjarig project. Momenteel heb ik een 55’er ovaal ragtop, moest het hier iemand tussen al dat porsche geweld interesseren!
    Allemaal tof, maar 1 ding hebben die echte oldies allen gemeen: ze gaan niet echt hard en voor de sublieme wegligging moet je het ook niet doen. Daarom heb ik me begin dit jaar een bmw e30 aangeschaft. Tja’ dan zit je wel verkeerd op dit porsche forum zullen jullie zeggen. Inderdaad! Maar als echte autoliefhebber kan je toch gewoon niet om porsche heen! Jammer genoeg is de prijs vd 911 de laatste jaren zo de hoogte in gegaan, want ik stond op het punt een 964 aan te schaffen. Ondertussen reikt mijn portefeuille niet ver genoeg meer voor een goed exemplaar dat ik toch vooral als pleziervoertuig zou gebruiken en waarmee bijgevolg goed doorgereden zou worden. Ik heb echter geen zin om 40k tegen een boom te parkeren (pas op ook 15k niet hoor!). En daarom moet de porsche droom nog even wachten.
    Ondertussen lees ik hier graag verder mee, leer ik wat bij hier en daar en kan ik mij verlekkeren op al dit moois… tot hoors!

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Welkom Kristof!
      Wel geen echte oldie maar heb je al eens een Boxster overwogen?
      Heel leuke Porsche!!

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.