even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Dit onderwerp bevat 16 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PDS.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik ben Marc, 50 jaar en woonachtig op het mooie Texel in Nederland. Al tijden lid van het Nederlandse Porscheforum en sinds dit voorjaar trotse eigenaar van een zwarte 930 uit 1988. De auto is in 1998 naar Nederland gekomen, en nu dus in ons bezit. Heerlijk om daarin te rijden. Door een nieuwe zoektocht naar een 996 / 997 turbo-cabrio ben ik op dit forum terecht gekomen. Hier hoop ik nog meer te kunnen leren over een 996-997 turbo cabrio. We zoeken naar een eerlijk model om wat vaker in te rijden dan dat we in de 930 doen.
    vr gr Marc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • PDS

[quote=”deepee” post=219912]
      onze jorge bedoelt dus deze tujboo[/quote]

Bedankt Jorge en Deepee :respect2:

Welkom Marc :drink:

PDS

[quote=”deepee” post=219912]
        onze jorge bedoelt dus deze tujboo[/quote]

Bedankt Jorge en Deepee :respect2:

Welkom Marc :drink:

Welkom, mooie bolide!

Wauw, droomwagen!

Schitterend! En welkom.

welkom
                op dit leuke forum
                mooie Porsche
                :drink:

Welkom op het forum Marc.

Welkom op het forum.

:lekker: :lekker: :lekker:
                      prachtige wagen :up:

Wim

Even een zichtbaar gemaakt.
                        Zeer mooie auto Marc. :up:

dank jullie wel,
                          Ik heb net een paar foto’s in mijn album geplaatst.
                          Bedankt voor de tip van de 997, echter wit is erg mooi, maar niet mijn kleur. wenskleur is zilver of zwart met terrarood interieur, maar zilver/zwart of zwart/zwart is zeker het overwegen waard, ook gaat de voorkeur naar een handbak uit. Budget zit rond de 65K. Vandaar dat ik een oog had laten vallen op de 996 turbo cabrio van vanden Bergh. Hopelijk heeft iemand daar iets meer info over. Ziet er zo op het oog erg mooi uit en staat nog op Nederlands Kenteken. Maar we hebben geen haast.

ps sorry voor het dubbel plaatsen van mijn introtekst, inderdaad een beetje ongeduldig.

vr gr Marc

Welkom op het Porsche forum. :drink:

welkom marc :up:
                              onze jorge bedoelt dus deze tujboo

Welkom op het forum in België Marc. Proficiat met je wagen maar een paar foto’s zouden hier niet misstaan. 😉

In je nieuwe zoektocht naar een 997 turbo cabrio kan ik je misschien even op weg zetten. Als ik me niet vergis is er iemand hier op het forum die zijn witte 997 turbo cabrio van de hand wil doen. PDS heb ik afgelopen weekend horen zeggen dat hij zijn beest zou verkopen. Misschien moet je hem maar eens contacteren. 😉

In ieder geval veel plezier met je zoektocht! :salut:

En dan krijg je 2 mods die elk een post goedkeuren en dan wordt er eentje verwijderd, hé Wim 😆
                                  Dus nogmaals van harte welkom noordelijke buur en veel succes met je zoektocht naar de ware!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.