even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie

• chris 911
    Deelnemer

Hallo iedereen ,
      Ik ben chris en ben 38 jaar.
      Ik heb in het verleden een 911 gehad van 82 maar ik heb die na een tijdje verkocht omdat hij meer in de garage stond dan dat hij buiten kwam.
      ondertussen heb ik er al veel spijt van maar helaas zijn de huidige prijzen serieus de hoogte in gegaan.
      nu ben ik op zoek naar een 996 3.4 of 3.6.
      hopelijk binnenkort foto’s van mijn nieuwe aanwinst.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Proficiat, R5 Gt turbo ook nog ooit gehad, zalig bakske 😀 , brings back memories…

gefeliciteerd met je aankoop :up:

een Porsche valt met niets te vergelijken he .
            ik heb nog een paar sportieve Renaults ( r5 gt turbo , clio Williams en safrane biturbo ) staan maar aan de Porsche sound kan niets tippen.
            deze week nog naar de douane voor invoer en dan naar de keuring met de Porsche.

Proficiat :first: :first: :first: … en vertel… hoe was op terug in Porsche te rijden???

mooi mooi , proficiat :applaus: :up:

Feli met de aanwinst !!
                  Heb je ook foto’s van het interieur?

Allé, proficiat met je aanwinst en veel :driver: plezier!

foto’s van de nieuwe aanwinst

Attachments:
                      • 20160430_154427_resized_1.jpg
                      • 20160430_181422_resized_1.jpg
                      • 20160430_200734_resized1.jpg

nee , is een andere

is het die vesuvio van PFNL ? want dat was echt een goed onderhouden, bloedgeile, value for money, … 996 !!
                          (die heeft dan ook geen 24H te koop gestaan)

ik heb eindelijk een Porsche 996 3.4 gevonden in Nederland.
                            Hij is van de 6/98 met een europees goedkeuringsnummer ,
                            is een coc attest nodig om hem aan te bieden op de keuring ?
                            foto’s volgen als hij in Belgie staat

Welgekomen Chris en succes met je zoektocht :first:

XXX

Welkom Chris.
                                Veel plezier aan de veelbeproefde zoektocht naar een geschikte 964 😀

Wees welgekomen Chris! :up:

mijn eerste porsche

Attachments:
                                    • 100_1229.JPG
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.