even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie

• marnick eeckhout
    Deelnemer

Ik heb me ruim een jaar geleden aangemeld op dit forum en was toen op zoek naar een Porsche.
      Mijn naam is dus Marnick, gehuwd en vader van 2 zonen. Wij wonen in de streek van Roeselare, West-Vlaanderen.
      Intussen bezit ik een Porsche, ondanks alle horrorverhalen op het internet heb ik een Porsche 996 aangeschaft van het bouwjaar 1999 en 160000 km op de teller. In samenspraak met de vrouw is het een cabriolet geworden, kwestie van iedereen tevreden te houden 😀 .
      Achteraf gezien moest ik deze stap al veel vroeger gezet hebben maar dat zeggen er waarschijnlijk wel meer.

Groeten,

Marnick

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • PM

[hide]spijtig. Ik heb je zeker al eens zien rijden want ik dacht toen dat ze de mijne gestolen hadden. Ik had namelijk bijna dezelfde en mijn nummerplaat begon ook en een “k”. Was ik blij toen hij nog in mijn garage stond! :happy: [/hide]

@ PM
          Nee toch niet, zijn er wel meer in die kleur.

Moooooiiii … Topaankoop een 996! :first:

Mooi Mooi :up:

PM

Ik heb een sterk vermoeden dat je zaterdag door Tielt bent gereden. Is mijn vermoeden juist? :think:

zeer mooie verschijning :up:

XXX

Netjes Marnick, veel plezier ermee :up:

Mooie wagen, enjoy :up:

Zoals beloofd enkele pics.

20160403_110309_resized_1.jpg

20160403_110025_resized_1.jpg

20160403_110137_resized_1.jpg

yeahhh :first:

Het is een blauwe porsche, ik ga wat deftige foto’s nemen en posten.

Groeten,

Welkom Marnick!

Enne ik ben de 2de die naar fotos vraagt :first: Zone 996, nooit niet mis! En je vrouw die heeft gelijk, cabrio! Een windscherm en je rijdt bijna het hele jaar :first: :first: open

Dag Marnick en welkom op het forum.
                                Ben ik hier de eerste die foto’s van je P vraagt? 😉

Welkom Marnick,

Achteraf gezien…?
                                  Beter laat dan nooit !
                                  Veel plezier met je 996.

PM

Welkom!! Veel plezier met de wagen! Is het toevallig een zwarte cabrio?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.