Even voorstellen & 911 3.2 cabrio gezocht

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen & 911 3.2 cabrio gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben een 41-jarige jongeman uit Grimbergen en ben momenteel nog niet in het bezit van een Porsche.

Ben me de laatste maanden zwaar aan het verdiepen in de classic cars, vooral de 911’s van de jaren 80, met het oog op een aanschaf.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 911 3.2 cabrio (liefst G50 bak) in zeer goede staat. Budget is ca 25K.

Ik heb er al verschillende te koop zien staan maar meestal in een kleur die ik minder zie zitten (paars, groen etc.). Ook staan er blijkbaar veel meer Targa’s te koop dan cabrio’s, en ik heb al gehoord dat de Targa-uitvoering minder waardevast is (?) en minder geliefd zou zijn bij de echte porschisten (?)

Alle tips en hulp zijn zeer welkom!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Fijn dat je de weg naar dit forum hebt gevonden .Welkom .
      Gette je mag gerust langskomen om een klapke te doen maar wel de P meebrengen he . 😉

Hoy!

welkom bij deze zotte bende

Operator, dit topic moet wrsl hierheen 😉 klikhierop

[quote=”dolfijn” post=105945]Mag ik vragen hoe lang je gezocht hebt voor je aankoop? [/quote]Het gaat er niet om hoe lang je zoekt, het gaat om de juiste te vinden. Soms kan je mazzel hebben en vindt je em snel en vaak kan het tegenvallen.

Interessant Karl911!
                  Mag ik vragen hoe lang je gezocht hebt voor je aankoop? Uiteindelijk in B gekocht?
                  Ik twijfel nog steeds tussen een Targa en een cabrio.

Welkom :drink: veel succes met je zoektocht

Hey Dolfijn,

Leuk er weer een bondgenoot bij te hebben.
                      Kan je zeker aanraden de tips hier te volgen, vooral kijken naar wat je zelf leuk vind en zeker je tijd nemen. zelf ben ik recentelijk in het bezit van een 911 3,2 Cabrio, maar wel met een 915 boite. Het is qua uitzicht volledig wat ik zocht maar … er zitten wel meer verassingen in dan ik verwacht had.

Dus zeker je tijd nemen en geen schrik hebben om eens iemand met kennis van zake mee te nemen als je gaat kijken.

Welkom Dolfijn, wat is het fijn om hier te zijn 😆
                        Benvenutto,
                        ciao,
                        Luc

Grumberge !!

Ik zen ook van Grumberge en al jaren bezig met G-type Porsche’s 😀
                          Als je wil kan ik even langskomen met mijn scheurijzer om een klappeke te doen.

Geert.

Welcome!!!!

welkom fijntje :first:

Welkom :drink:

t’Is hier al dikwijls gezegd en geschreven, over smaak valt niet te twisten.

Voor mij moest het een Targa zijn. Ik heb cabrio’s gehad maar daarmee open rijden maakte teveel wind, allee dat is mijn mening. Als ik met mijn Targa rij heb ik vanuit bestuurderszetel hetzelfde zicht als een cabrio maar minder last van de wind.

Ik heb gehoord dit…, ik heb gehoord dat…, allemaal praatjes, het is de markt die bepaald en momenteel gaat de Targa, volgens mij, het duurste en kwestie waardevast denk ik dat elke goed onderhouden luchtgekoelde Porsche met de toekomst enkel maar duurder gaat worden.

Een zeer goede cabrio 3.2 met G50 boite vinden voor 25K gaat in elk geval zeer moeilijk worden. Houd in elk geval enkele duizendjes apart voor onvoorziene gebreken.

Veel succes met de zoektocht. :driver:

Dol-Fijn, weer een nieuw lid erbij 😀

Welkom hier op dit forum en neem de tijd in het zoeken van de juiste !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.