Even voorstellen & 911 3.2 cabrio gezocht

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen & 911 3.2 cabrio gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben een 41-jarige jongeman uit Grimbergen en ben momenteel nog niet in het bezit van een Porsche.

Ben me de laatste maanden zwaar aan het verdiepen in de classic cars, vooral de 911’s van de jaren 80, met het oog op een aanschaf.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 911 3.2 cabrio (liefst G50 bak) in zeer goede staat. Budget is ca 25K.

Ik heb er al verschillende te koop zien staan maar meestal in een kleur die ik minder zie zitten (paars, groen etc.). Ook staan er blijkbaar veel meer Targa’s te koop dan cabrio’s, en ik heb al gehoord dat de Targa-uitvoering minder waardevast is (?) en minder geliefd zou zijn bij de echte porschisten (?)

Alle tips en hulp zijn zeer welkom!

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Welkom!! 🙂

[quote=”dolfijn” post=105864] Ook staan er blijkbaar veel meer Targa’s te koop dan cabrio’s, en ik heb al gehoord dat de Targa-uitvoering minder waardevast is (?) en minder geliefd zou zijn bij de echte porschisten (?)

Alle tips en hulp zijn zeer welkom![/quote]

De vraag is: wat zie jij graag? Waar wil jij in rondrijden?
      Ik persoonlijk ben ook voor de coupé’s, maar je moet niet naar “de echte Porschisten” horen, maar naar jezelf! 💡 😉
      Mijn eerste was een Targa en ik heb ‘m altijd lelijk gevonden. ‘t Is nu pas, vele jaren later, dat ik de (pré)impact-targa’s begin op prijs te stellen, op een 964 zie ik ‘t nog steeds niet graag, vanaf een 993 zie je (op de achterruitjes na) bijna geen verschil meer.

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.