Even Voorstellen / 964 turbo

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Even Voorstellen / 964 turbo

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ben al sind 2011 op het forum maar wil me nu toch even voorstellen met een reden.
    Ben een porsche fanaat in hart en nieren, ook lid van de porsche club maar heb toch beslist om mijn Porsche 964 turbo te verkopen.
    Als er mensen zijn die interesse hebben om meer informatie te krijgen mogen mij een bericht via het forum sturen.
    Het is een 3,3 turbo ingeschreven in 1992 met 51.500 km.

Gr
    Bjorn

Attachments:
    • DSC_0318_2013-06-13-2.jpg
    • DSC_0311_2013-06-13-2.jpg
    • DSC_0319_2013-06-13-2.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Helaas is er in 2009 een herstelling moeten gebeuren na een ongeval. De eigenaar toen heeft daarvan gebruik gemaakt om hem helemaal perfect te zetten.
      De werken zijn helemaal gedocumenteerd met kopie factuur en foto’s.

Mvg
      Bjorn

Je hoeft um er nou ook weer niet gelijk uit te halen, haha. Mooi hoor, ziet er goed uit!

Welkom! Zeer knappe wagen! :coolness:

Wat is er gebeurd dat de motor er bij zo een lage km stand er al uit geweest is?

Foto’s van 2009 wanneer er wat werken aan gebeurd zijn.

Gr
            Bjorn

Attachments:
            • IMGP0396_2.JPG
            • IMGP0398_3.JPG

Knappe wagen hoor, maar zou je ons ook een fotootje van je motorblok, het kloppend hart van de auto, kunnen laten zien? :lekker:

Veel succes met de verkoop!

Heb de auto hier gezet. Paul is zoekende. klikhierop

Proficiat sherlock.
                    De wagen is een van de eerste van productie van het jaar 90.

In bijlage het geboortecertificaat.

Gr
                    Bjorn

Attachments:
                    • SCAN0009.JPG

Hallo,

Is er een verklaring waaromer een stuur opzit van de ’90 en geen ‘airbag’-stuur van de ’91-’92?

Thanks.
                      A.

Nice car *luv *luv *luv succes met de verkoop, en de prijs weten we nu ook hé :salut: :salut: :salut:

Wim

Sherlock Holmes heeft hem weer al gevonden :happy: :first:

Auto staat op mobile. klikhierop

Wim

Dat is inderdaad ook de reden die Wes hier aanhaalt, dus degene die u dan gaan mailen als de prijs en verdere info erbij staat zullen dan de echte geïnteresseerden zijn. 💡

Dus als u zich aan de regels houdt, zal alles verder soepel verlopen.

Tuurlijk loopt het wel makkelijk, if you stick to the rules! :bounce:

De echt geïnteresseerde ga je pas tegenkomen als ze weten wat het beestje moet kosten, nu ga je enkel en alleen veel mails krijgen uit nieuwsgierigheid om te weten wat ie kost en dat is het dan ook wel. 😉

Geachte,

Ik dacht dat ik via het forum mensen zou kunnen vinden die zoals mij echte fanaten zijn en dat door geen prijs te vermelden ik enkel de geïnteresseerden zou aanspreken. Ik zou de auto niet aan zomaar eender wie willen verkopen en het liefst aan iemand die er zoveel zorg voor draagt als ik doe.
                                  De auto staat om dezelfde reden ook niet op een verkoopsite in belgië en probeer ik het via deze weg.
                                  Dit verloopt alleszins niet zo makkelijk precies.

Gr
                                  Bjorn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.