even voorstellen 996

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen 996

• Maker
    Discussie
  • even voorstellen.

ik woon in Westerlo en kocht iets meer dan 2 jaar geleden een 996 3.4. Beetje tegen advies in (ivm plofmotor mythe) maar heb het er toch op gewaagd. Ik vermoed een goede te hebben, gezien ik er al twee jaar compleet zorgeloos met rondrijdt.

Enkele zaken die ik “persoonlijk” wat minder vond aan de P heb ik veranderd, zonder definitieve zaken te wijzigen die de waarde op termijn zouden kunnen drukken (voor zover een 996 ooit zou stijgen in waarde, dat is nog maar de vraag natuurlijk) :

– led achterlichten
    – 18″ velgen
    – Pioneer gps dubbel din
    – gt3rs voorbumper met topgril

To do lijstje :

– koplampen met witte pinkers
    – luidere uitlaat!

De uitlaat stoort met nogal, het is gewoon te stil :sleep: ik overweeg de Carnemar ombouw, wat heel interessant is voor de prijs, en ook voor de keuring geen probleem. Ik heb alleen het idee dat het nog wat te stil gaat zijn, ik hoor graag die boxersound en een kameraad met zijn gt3 heeft een geluid waarbij het haar op je armen komt rechtstaan. Is zo’n geluid benaderbaar? Hoe?

20160227_162349_HDR.jpg

12525567_1306728612675840_5628445192337880100_o.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Welkom mede 996 rijder 😀
      Carnewal ok, ben daar geweest met vorige P en was zeer tevreden.

welkom mede 996rijder 😆

Welkom op het forum.
          Geniet maar lekker van je 996 !

Welkom, mooie 996!
            Ik heb 2 jaar geleden de uitlaat van mijn 996 3.4 laten aanpassen bij Carnewal, tot nu toe nog altijd zeer tevreden over.
            Mag ik vragen waar je die gt3 rs voorbumper gekocht heb? Heeft wel iets.

XXX

Welkom, mooi kleurtje ook :up:

o0ppss dduubbeell ggeeppoosstt 😳 😳

Tip : Porsche – forum drink met lenterit op zondag 20 maart te Alken. Zie ook het topic in ‘Porsche – uitstappen’

Hier ga je al een heel aantal trouwe forummers kunnen zien en horen IRL. :drink:

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst!! :drink:

zo’n samenkomst wil ik wel eens doen. Ben er al mee op de Cars&Coffee geweest, daar zijn soms ook wel redelijk wat Porsches aanwezig, maar natuurlijk niet zoals bij een expliciete P bijeenkomst.

welkom en tot ziens op één van de komende forum RLC’s

welkom
                        met de mooie Porsche
                        :drink:

Welkom 😀

Welkom op het forum.
                            Een aanpassing van Carnewal gaat je al veel voldoening geven. Ik deed het ook bij mijn vorige P en de sound was al echt machtig zonder overdreven te zijn.
                            Je zou, voor nog meer sound, een combinatie met een sportluchtfilter kunnen overwegen. Maar zoals Harley G hier al schreef: het geluid van een GT3 evenaren zal moeilijk zijn vrees ik.

Welkom Vintagespeed. Carnewal is inderdaad een aanrader maar ik betwijfel of je een 3.4 hetzelfde kunt laten klinken als een GT3. Die zijn echt wel de max als ik denk aan de ex GT3 van PDS of die van Monza. :lekker:
                              Luider ga je die in ieder geval wel kunnen laten maken.

Welkom op het forum. Carnewal is zeker een aanrader, heb al verschillende forumleden ontmoet met deze mod. Geluid is veeeel beter.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.