Even voorstellen, bbsfreak

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen, bbsfreak

• Maker
    Discussie

• bbsfreak
    Deelnemer

Hey Allemaal,

Ik ben Maarten 27j afkomstig van Beverlo. Ben al even op het forum aan het rondkijken maar de reden waarom ik me nu pas voorstel is dat ik me vrijdagavond een porsche 964 ben gaan halen.

Fotoke van de wagen:

[IMG]http://i129.photobucket.com/albums/p238/swijnsm/Porsche/DSCF2034.jpg[/IMG]

Mvg Maarten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • a maarten!
        welkom hier!

welkom, ik zie dat wel zitten zo’n paar BBS sloefen maar zal niet voor direkt zijn :respekt:

[quote=”bbsfreak” post=87012]Ah leuk, werk je dan ergens in de buurt van beverlo?[/quote]
            Ik werk in Lommel , maar rijdt wel via Beringen , Beverlo , Heppen , Leopoldsburg

zeer mooi man. echt zeer mooi.

Ah leuk, werk je dan ergens in de buurt van beverlo?

Van harte welkom hier .
                  En Beverlo rijdt ik bijna dagelijks door op weg van en naar het werk .
                  Dus als je een grijze Impreza WRX van 2003 ziet , ben ik het 😛

Ik heb dus even gekeken naar de kleurcode en die is L37B de porsche is dus Baltic blue.

mvg

Welkom, mooie P :drink:

Welkom! Mooie 964 heb je daar! 🙂

Mooie wagen,

Altijd leuk om in de geburen een forum genoot tegen te komen.
                          Kom hem maar eens laten zien als het weer wat beter is!!!

Geniet ervan en doe het veilig

bedankt iedereen, voor de juiste kleur moet ik nog eens naar de kleurcode zien

Welkom Maarten, en mooie kleur trouwens!

PT

Van Harte !

Welkom en veel plezier met je rijdier 8)

Anoniem

Welkom, ene geef eens het telefoonnummer van dienen Kerstman 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.