Even voorstellen, bbsfreak

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen, bbsfreak

• Maker
    Discussie

• bbsfreak
    Deelnemer

Hey Allemaal,

Ik ben Maarten 27j afkomstig van Beverlo. Ben al even op het forum aan het rondkijken maar de reden waarom ik me nu pas voorstel is dat ik me vrijdagavond een porsche 964 ben gaan halen.

Fotoke van de wagen:

[IMG]http://i129.photobucket.com/albums/p238/swijnsm/Porsche/DSCF2034.jpg[/IMG]

Mvg Maarten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Anoniem

Ik gok op Iris Blau

Anoniem

Proficiat ❗
          Welkom op dit gezellige forum .Mooie kleur van wagen .Welke kleur is dat eigenlijk .

Beter een bbsfreak dan een bbifreak . 😉

De kleur van de velgen twijfel ik nog een beetje over, de harten blinkend zwart of in de kleur van de auto.

welkom hier op het forum, prachtige wagen en ben beniewd als de velgen eronder staan

Mooi mooi ,Welkom hier :applaus: deze wagen is in goede handen denk ik :respekt: Zeer mooie velgen (welk kleur word het ?)de kleur van de wagen is ook mooi en niet alledaags ,veel leuke km wens ik je met het kerst geschenk .

Welkom en congratz! :drink:

Man die gaat er dik uitzien op die velgskes :lekker:

welkom en veel succes met de wagen.

hey, bedankt allemaal voor de reacties.

@ Mushroom: die weg wil ik idd op gaan.

Welkom,
                        Ne mens met de juiste prioriteiten zie ik 😉
                        Misschien de hap nog ietsje lager zetten ook… met zo’n zjanten… :applaus:

Wel alleen dingen aan veranderen die kunnen teruggedraaid worden. Zo’n wagens zijn nu eenmaal ‘t best origineel.

Skoon kerstcadeauke !!! lots of fun en safe kilometers

Welkom Maarten, Mooie 964, Ik mag altijd graag zo’n niet verprutste 964 zien.

Veel rijplezier :driver:

Wim

Welkom Maarten op het forum, en zoals je ziet heb ik de draadjes even samen gevoegd, blijft je voorstellen met foto’s lekker duidelijk, anders beginnen ze toch hier te roepen

Veel plezier hier op het forum en veilige km met de Porsche.
                              Mooie velgen, gaat er 8) uitzien.

mooie auto! en dat had je goed gezien om de 996-986 velgen meteen te vervangen.
                                het herlakken van de nieuwe velgen in de blauwe koetswerkkleur is voor mij :first:

inderdaad kreeg de 964 alleen niet onder de boom 😀

❗ Je deed jezelf een mooi kerstcadeau

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.