Even voorstellen… beter laat dan nooit.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen… beter laat dan nooit.

• Maker
    Discussie
  • Hallokes allemaal, ik ben Guido Wils, hoop in september 51 jaar te worden en ben nu vrijdag 31 jaar getrouwd met een fantastische vrouw. Wij hebben samen twee kinderen, een jongen van 27 en een meisje van 19, allebei autofreaks. Van wie zouden ze dat hebben? 😕

Auto mechanieker is mijn beroep en doe dit in een alle merken garage.

Reeds lang zei ik tegen mijn vrouw dat we op ons zestigste een Porsche zouden kopen, we konden echter niet wachten 🙄 en hebben vorig jaar in oktober onze droom gekocht en hebben daar nog geen seconde spijt van.

Het is een Boxster van 2001 met 2.7 motor.

Zo… hebben jullie nog vragen? Ik hoor en beantwoord ze graag.

Greetz,

Guido (Boxzer)

Attachments:
    • SNC000202kl.png
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • Wat lees ik hier toch allemaal?

Veel sterkte aan hen die het kunnen gebruiken. Wetende dat ik doodongelukkig was toen de Porsche vorige week in de garage stond. Tjsonge jonge wat ben ik toch oppervlakkig – denk ik dan. Me druk maken om zo’n futiliteiten, terwijl anderen “echte” zorgen hebben.
      Een wijs man zei me ooit: “het is niet belangrijk wat er gebeurt in het leven, … maar wel hoe je erop reageert”. Sinds ik dat hoorde, ben ik ook gelukkiger. Ik verloor 2 mensen de laatste 2 weken, maar ben vooral dankbaar dat ze hebben genoten van het leven en ik in hun leven mocht zijn, al wil ik altijd “meer”.
      Geniet van het leven. ‘T zal wel! Daar is mijn sterrenbeeld dan weer een dooddoener: Maagd, maar den Boogschutter aan mijn zijde trekt me vaak over de lijn, zo ook met den Boxster. Al heb je toch altijd alles zelf in de hand, of ‘t zou toch moeten; dat leerde ik dan weer na het lezen van Covey’s boek.

Meetings op zondag? Geef op tijd een seintje, want het werk is er elke zaterdag en zondag. Ik kijk er naar uit!

Nogmaals.. veel sterkte allemaal en welkom Boxzer

vankerchove schrijft:

welkom dorpsgenoot 😆 , we zullen binnenkort eens samen naar een treffen rijden é

Ja gaan we zeker eens doen.

welkom dorpsgenoot 😆 , we zullen binnenkort eens samen naar een treffen rijden é

reys schrijft:

Mushroom: doe ik altijd, anders komen er vodden van. En zit jij ergens niet op een verkeerdelijk nachtelijk spoor? 😆

Moi?? 8)
            Dat zou misschien wel eens kunnen 😳 😉
            Stonden er nog 3 achter mij? 😆

@porschky
            : Sterkte gewenst !!

Anoniem

Aan het eind van de tunnel…. 😉 allé dat zeggen ze dan. ‘t Moet gewoon goedkomen 👿
              Idd alle bewondering aan het adres van Wim!

Mushroom: doe ik altijd, anders komen er vodden van. En zit jij ergens niet op een verkeerdelijk nachtelijk spoor? 😆

@Porschky : Ook van heiruit veel sterkte voor jou en je familie .

ik weet niet of het aan mijn horoscoopteken ligt 😉 (weegschaal), maar ik denk vaak aan de metafoor van de balans… die we best in evenwicht houden!! In mijn werk als psycholoog kom ik vaak in aanraking met trieste, schrijnende verhalen, iets wat het risico oplevert dat, wanneer je je die zaken oprecht aantrekt, er een kostprijs voor betaalt omdat je sommige van die zaken ‘meeneemt naar huis’! Anderzijds kom ik soms in aanraking met mensen die je tonen hoe sterk we eigenlijk soms wel kunnen (moeten?) zijn als het nodig is… mensen die ik als voorbeeld genomen heb!!

Mensen als Wim!! Van wie ik inderdaad al iets langer wist met welke bezorgdheden hij dient om te gaan. Ook hij is een voorbeeld voor mij, aan wie ik mij tracht op te trekken en te spiegelen. Zijn gave om passie en interesse te blijven opbrengen, om bezig te blijven, en zich niet te laten verglijden in mindere opties, daar neem ik een oprecht voorbeeld aan in tijden dat het soms wat minder gaat.

Tijden zoals nu. Op de dag dat mijn vader geopereerd werd, en je bang zit af te wachten op nieuws, welk nieuws dan ook, krijg je als kers op de taart te horen dat je promotor van je doctoraat, bijna op het einde van de rit, zich onder druk van een paar figuren achter de schermen in het UZ van Gent die mij al lang om onduidelijke redenen dwarsbomen moet terugtrekken, en je je plan maar moet trekken 👿 Dan moet je tonen welke sterkte we in ons hebben. Maar de boog kan inderdaad niet altijd gespannen staan! Het initiatief dat hier gelanceerd werd is eigenlijk iets wat we te weinig doen! 😳 Inderdaad Reys, momenten waarop we beseffen niet goed bezig te zijn! 😕
                  Ik zal voor alle zekerheid ook vanmiddag en ook morgen deze post blijven bekijken, om elk mogelijk voorstel niet te missen!

Zou je daarover ‘t vrouwke niet laten beslissen? 😉

Wim

😆 is sterk.

Anoniem

Denk niet dat ‘t vrouwke daarmee akkoord zal gaan 😉

i’m down
                          Maar neem dan even een zondag,zo kunnen de mensen die zaterdag werken ook langskomen 8)
                          American principe hé–>iedereen brengt wat mee en we wisselen onderling

Goed idee. 😆 😛 🙂

welkom Guido, succes met je mooie boxster 😉

Veel sterkte Porscky, heb zelf al 15 jaar cvs en ja je moet er nu van genieten, daarom dat ik ook mijn porsche gekocht heb, dat heb ik dan toch al gehad, elke dag opnieuw, zelfs al is het maar in de garage eens naar staan kijken

cabrio wim schrijft:

Of gewoon een real live café ergens op een mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid.
                                Dus Porschkes kijken, wat babbelen en drinken.

Perfect idee Cabrio Wim.

Wim

Of gewoon een real live café ergens op een mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid.
                                  Dus Porschkes kijken, wat babbelen en drinken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.