Even voorstellen… beter laat dan nooit.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen… beter laat dan nooit.

• Maker
    Discussie
  • Hallokes allemaal, ik ben Guido Wils, hoop in september 51 jaar te worden en ben nu vrijdag 31 jaar getrouwd met een fantastische vrouw. Wij hebben samen twee kinderen, een jongen van 27 en een meisje van 19, allebei autofreaks. Van wie zouden ze dat hebben? 😕

Auto mechanieker is mijn beroep en doe dit in een alle merken garage.

Reeds lang zei ik tegen mijn vrouw dat we op ons zestigste een Porsche zouden kopen, we konden echter niet wachten 🙄 en hebben vorig jaar in oktober onze droom gekocht en hebben daar nog geen seconde spijt van.

Het is een Boxster van 2001 met 2.7 motor.

Zo… hebben jullie nog vragen? Ik hoor en beantwoord ze graag.

Greetz,

Guido (Boxzer)

Attachments:
    • SNC000202kl.png
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • reys schrijft:

(Boxer, sorry ben ook een beetje topic-vervuiler)

Absoluut niet van wakker liggen Reys, dit is voor een goed doel.

0

reys schrijft:

Een ideeke: een kleine rondrit met een uitgebreide koffiebabbel met alleen maar positieve verhalen.

Goed idee, daar ben ik wel voor te vinden.

0
        Anoniem

Een dagje niet echt meer mee en wat lees ik hier allemaal?
          Hieruit blijkt nogmaals dat we elk ons deeltje op ons bord gepresenteerd krijgen!
          En toch vinden we gelukkig een manier om ermee om te gaan, de ene al beter dan de andere en dat is begrijpelijk.
          Moet dringend eens in eigen borst kijken, ben ook weeral goe verkeerd bezig 😕

Een ideeke: een kleine rondrit met een uitgebreide koffiebabbel met alleen maar positieve verhalen.

Porschky, van ons ook veel sterkte gewenst! Hopelijk kan U pa straks nog van een lang en mooi pensioen genieten!

(Boxer, sorry ben ook een beetje topic-vervuiler)

0
          Wim

porschky, veel sterkte komende tijd, en weet wat doet met jullie.
            Ben zelf al 11 jaar aan het vechten tegen de gevreesde ziekte kanker, dus laat jullie goed positief blijven, dat helpt.

0

veel sterkte voor Porschky & z’n vader !!!

0

(EDIT by MOD) gelieve op rechtstreeks antwoord niet te quoten, dit houd het draadje overzichtelijker.

Ik neem u helemaal niets kwalijk Porschky, ik heb een paar keer hetzelfde meegemaakt met mijn moeder, vader en vrouw, ik weet perfect wat u moet doorstaan. Nogmaals veel sterkte. En geregeld uw hart storten helpt wel een beetje.

Boxzer.

0

ik hoop dat de starter van deze topic het me niet kwalijk neemt dat we uiteindelijk off topic gegaan zijn, maar ik wil echt mijn oprechte dank uiten voor de steunbetuigingen; merken dat mensen zelfs de tijd willen nemen om via PM een steunbetuiging te sturen is hartverwarmend! Waarvoor zeer oprechte dank…

Het is gisteren een rollercoaster geweest van emoties, oa door tegenstrijdige berichten vanuit de kliniek zelf! De mensen aldaar zijn zeer bereidwillig tot het geven van info, wat te waarderen is, maar ze spreken elkaar soms wel tegen! Uiteindelijk heb ik hem tussen 15 en 16 uur gezien, terwijl ze net de beademingsapparatuur aan het weghalen waren, en hij voldoende bij bewustzijn was om enkele eenvoudige zaken te communiceren, al was het oa voor hem moeilijk te vatten dat we al enkele dagen verder waren. Het biedt uiteraard geen enkele garantie, maar het was toch een aangename verrassing om hem al zo te zien… Het hart blijft echter een grote bezorgdheid, we wachten verder af…

0

@ Guido: veel plezier met je Porsche!
                    @ porschky: veel sterkte!

0
                    Luc

Welkom Guido, en merci iedereen voor de wijze woorden. Daarom heb ook ik niet gewacht tot 60 om me een P aan te schaffen… Op m’n 48ste stond ie in de garage, en nu, nu wordt ik wordt sindsdien elke dag jonger! Veel cruiseplezier met je mooie Boxster ❗

0

Porscky,

Ik leef met je mee… heb mijn vader 7 jaar geleden verloren aan kanker. Tijd tussen het slechte nieuws en overlijden: 3 maand….

Ik mis hem nog elke dag… hopelijk komt het voor jouw vader terug allemaal goed …
                        Geniet van elk moment in je leven.
                        Alhoewel, als ik mezelf bezig zie… overal mezelf steeds voorbij lopen wegens steeds teveel werk…

Sterkte in elk geval!

Plumber

0

dank voor de steunende en begripvolle reacties!
                          Het zal nog even bang afwachten worden: is nog niet bijgekomen sinds de operatie omdat zijn hart te zwak zou zijn, hebben dan beslist om hem verder te sederen tot een medicamenteuze coma. Daarnet telefoon gekregen dat we moeten langsgaan om toestemming te geven voor een nieuwe procedure, omdat zijn nieren niet goed zouden werken, en de longen zich beginnen te vullen met vocht… daarom zouden ze iets nieuws willen toepassen qua behandeling voor zijn nieren weer op gang te krijgen. Het is dus nog even afwachten…

Ik schreef het onlangs nog; dat mijn lievelingscitaat vermoedelijk van Oscar Wilde kwam, die zei: “mijn hele leven werd getekend door problemen… de meesten hebben zich nooit voorgedaan”. Helaas bieden die problemen zich af en toe wel aan, en dan moeten we er wel door natuurlijk…

0

welkom Guido, eveneens veel Boxster fun

greetz
                            kristof

0
                            Anoniem

@Porschky ,we leven met je mee .

Vorig jaar het zelfde meegemaakt met mijn vader ,dan pas besef je hoeveel je om die mensen geeft .Bij ons is alles goed gekomen zal bij jullie ook wel het geval zijn .
                              Veel moed .

Sorry dat ik even off topic iets schrijf maar maakt ook deel uit van ons leven .

0

Ook welkom hier. Idd groot gelijk om niet te wachten, is ook mijn visie op het leven (ook al ben ik nog maar 25) 😉

Valt mij ook op dat er de laatste tijd heel wat Boxsters bijkomen. Zal mij er een GT3 moeten bijkopen, dan ben ik helemaal “IN” 😈 😆

0

Groot gelijk, mooi om die levenswijsheden te lezen ! Welkom trouwens.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.