Even voorstellen… beter laat dan nooit.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen… beter laat dan nooit.

• Maker
    Discussie

• Guido WILS
    Deelnemer

Hallokes allemaal, ik ben Guido Wils, hoop in september 51 jaar te worden en ben nu vrijdag 31 jaar getrouwd met een fantastische vrouw. Wij hebben samen twee kinderen, een jongen van 27 en een meisje van 19, allebei autofreaks. Van wie zouden ze dat hebben? 😕

Auto mechanieker is mijn beroep en doe dit in een alle merken garage.

Reeds lang zei ik tegen mijn vrouw dat we op ons zestigste een Porsche zouden kopen, we konden echter niet wachten 🙄 en hebben vorig jaar in oktober onze droom gekocht en hebben daar nog geen seconde spijt van.

Het is een Boxster van 2001 met 2.7 motor.

Zo… hebben jullie nog vragen? Ik hoor en beantwoord ze graag.

Greetz,

Guido (Boxzer)

Attachments:
      • SNC000202kl.png
    13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
      • porschky schrijft:

goede beslissing om niet tot je 60ste te wachten!!!

As we speak, op dit moment, zijn ze waarschijnlijk begonnen aan een zeer delikate operatie aan mijn vader… een operatie die vooral door de slechte staat van zijn hart zeer risicovol wordt, met nadien misschien zelfs een 10-dagen lang durende kunstmatige coma! Het was niet leuk om gisteren afscheid te nemen van mijn vader, en te merken dat hij eigenlijk “afscheid-afscheid” aan het nemen was, omdat hij een zeer pessimistisch ‘voorgevoel’ (zeg dus maar gerust ‘angst’) voelt… en ook tijdens zijn gesprek vooraf beklemtoonde hij ettelijke keren “jongen, profiteer ervan, zolang je het nog kan en er 100% van kan genieten! Kijk naar mij; ik ben nu eindelijk op pensioen, heb nu eindelijk tijd en geld, maar niet langer de gezondheid om er van te profiteren”… 😥

Dus… nogmaals: zeer goede beslissing om niet te wachten tot je 60ste!! Zo te lezen heb je heel wat in je leven om dankbaar voor te zijn, aan jou om het te beseffen en er van te genieten! Maar ik merk dat je, wat dat betreft, waarschijnlijk goed bezig bent… 🙂

Allereerst veel succes de komende dagen Porschky.

En inderdaad waarom wachten, zo denken wij er ook over. Mijn vader is niet eens op pensioen geraakt,is maar 47 jaar geworden. Vandaar dat we, indien het kan, er van profiteren. Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden een levertransplantatie gehad met zeer veel complicaties, 9 weken op intensief gelegen, een paar keer aan een zijden draadje gehangen en bijna 11 maanden in het ziekenhuis gelegen. Kortom zij is door een hel gegaan.

Vandaar ons motto nu; “Carpe diem!!”

rjf

Amen to that ❗

goede beslissing om niet tot je 60ste te wachten!!!

As we speak, op dit moment, zijn ze waarschijnlijk begonnen aan een zeer delikate operatie aan mijn vader… een operatie die vooral door de slechte staat van zijn hart zeer risicovol wordt, met nadien misschien zelfs een 10-dagen lang durende kunstmatige coma! Het was niet leuk om gisteren afscheid te nemen van mijn vader, en te merken dat hij eigenlijk “afscheid-afscheid” aan het nemen was, omdat hij een zeer pessimistisch ‘voorgevoel’ (zeg dus maar gerust ‘angst’) voelt… en ook tijdens zijn gesprek vooraf beklemtoonde hij ettelijke keren “jongen, profiteer ervan, zolang je het nog kan en er 100% van kan genieten! Kijk naar mij; ik ben nu eindelijk op pensioen, heb nu eindelijk tijd en geld, maar niet langer de gezondheid om er van te profiteren”… 😥

Dus… nogmaals: zeer goede beslissing om niet te wachten tot je 60ste!! Zo te lezen heb je heel wat in je leven om dankbaar voor te zijn, aan jou om het te beseffen en er van te genieten! Maar ik merk dat je, wat dat betreft, waarschijnlijk goed bezig bent… 🙂

Ook van ons een hartelijk welkom geheten hier op het forum Guido .
              Erg leuke Boxster heb je .
              Ik hoor helaas niet bij de groepjes van de Boxsters en de GT3’s
              Ik moet het met een 968CS doen die zoals zondag weer bleek meestal de rare vogel in de hoop is 😉

deepee schrijft:

dat ziet er een heel verzorgde auto uit Guido. Is het interieur eveneens blauw zoals de softtop? iig veel plezier, zowel hier als onderweg met de boxzer.

En eindelijk nog eens een boxster-rijder die beroepshalve geen watergolfjes doet (LOL)

Inderdaad, het interieur is ook blauw, dit had ik liever zwart gehad. 😥

Mooie Boxster!

Iig welkom en veel plezier.

Proficiat en welkom !

dat ziet er een heel verzorgde auto uit Guido. Is het interieur eveneens blauw zoals de softtop? iig veel plezier, zowel hier als onderweg met de boxzer.

En eindelijk nog eens een boxster-rijder die beroepshalve geen watergolfjes doet (LOL)

Welkom. 8) 8) 8)

Welkom Guido
                          Het wordt hier het Boxster of GT3 forum dus je weet wat te kiezen JP
                          Welkom aan iedereen die er is bijgekomen
                          Ik had een beetje tijdsgebrek

Anoniem

Welkom!
                            Een alle merken garage, iedere dag Uw trukendoos uithalen dus 😉
                            Er is er hier eentje die alle Boxster mannen opbelt zekers 😆
                            Zal mij er straks ook eentje moeten aanschaffen wil ik hier nog kunnen meepraten 😕
                            In ieder geval we hebben al dezelfde voordeur “5.”

Massa’s vers bloed de laatste tijd 😀

Welkom 8)

Anoniem

Welkom Guido.

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.