Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

• Maker
    Discussie
  • Dag Iedereen!

Even kort voorstellen,
    Na onze daily Passat hebben we een A4 break gekocht.
    Zeer tevreden van maar hij had wat moeite met het trekken van onze Jetskis, en qua koffer ruimte wat het ook niet wat het moest zijn.

Dan toch maar beginnen rondkijken voor een opvolger.
    Zo zijn we bij Porsche center Antwerpen terecht gekomen, en na een uitgebreide testrit onze Cayenne besteld.
    Dankzij een annulatie moesten we slechts 5 maanden wachten op onze Cayenne.
    Deze vrijdag is het zover en mogen we hem gaan halen. (Natuurlijk zo zenuwachtig als een klein kind :mrgreen: )

Wij hebben gekozen voor een meteor grijze met allemaal zwarte accenten. Eerst dachten we een zwarte te nemen maar daar rijden er al zeer veel van rond!
    Als velgen hebben we de 21″ sportedition in als gekozen en deze worden nog gespoten bij de dealer.
    Ik vond zelf de af fabriek zwarte niet mooi omdat je dan nog steeds met het alu randje zat.

Voor de rest hebben we redelijk wat opties, maar bij Porsche kan je blijven aanvinken 🙂

Greetz!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
    • [quote=”NicoJ” post=243301]
      Als ik dit jaar nog een paar rondjes meepik, dan zet ik het even op het forum 8)[/quote]

Yes please.
      Ik geloof dat je nog kan inschrijven voor Skylimit SuperSunday op Zolder, zondag 30/10 ! Als het mooi weer is ga ik misschien kijken …

[quote=”NicoJ” post=243301]
        Als ik dit jaar nog een paar rondjes meepik, dan zet ik het even op het forum 8)[/quote]

Yes please.
        Ik geloof dat je nog kan inschrijven voor Skylimit SuperSunday op Zolder, zondag 30/10 ! Als het mooi weer is ga ik misschien kijken …

Mooi, Nico! Hier mag je trots op zijn. :driver:

Mooi, Nico! Hier mag je trots op zijn. :driver:

:applaus:

:applaus:

Vandaag de Cayman nog eens uit de garage gaan halen, hierbij eindelijk wat foto’s!

Ik heb er nu al een 1000km mee gereden, en wat een zalige wagen!
                  Echt een plezier om mee te rijden, de afwerking binnenin, het koppel,geluid,… gewoonweg super!

IMG_5676.JPG

IMG_5677.JPG

IMG_5678.JPG

IMG_5681.JPG

Vandaag de Cayman nog eens uit de garage gaan halen, hierbij eindelijk wat foto’s!

Ik heb er nu al een 1000km mee gereden, en wat een zalige wagen!
                    Echt een plezier om mee te rijden, de afwerking binnenin, het koppel,geluid,… gewoonweg super!

IMG_5676.JPG

IMG_5677.JPG

IMG_5678.JPG

IMG_5681.JPG

Sorry voor de late reply, maar we hebben een drukke periode momenteel 😀

Ik hoop dit jaar nog te gaan rijden in Zandvoort of zolder. Porsche had mij uitgenodigd voor mee naar Le Mans te gaan, maar de agenda laat het niet toe!

Als ik dit jaar nog een paar rondjes meepik, dan zet ik het even op het forum 8)

Sorry voor de late reply, maar we hebben een drukke periode momenteel 😀

Ik hoop dit jaar nog te gaan rijden in Zandvoort of zolder. Porsche had mij uitgenodigd voor mee naar Le Mans te gaan, maar de agenda laat het niet toe!

Als ik dit jaar nog een paar rondjes meepik, dan zet ik het even op het forum 8)

@NicoJ : Ga je dit jaar nog ergens op circuit ?

S2

Heel knap wagenpark! (Vooral die Cayman GTS 😉 )

:respect2:
                              knap!!

Aan het werk zien, haha 😆
                                Het is eerder bedoelt om zo een paar keer per jaar een uurtje of 2 te gaan rijden, just for fun 🙂

XXX

Mooie aanwinst, success :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.