Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

• Maker
    Discussie
  • Dag Iedereen!

Even kort voorstellen,
    Na onze daily Passat hebben we een A4 break gekocht.
    Zeer tevreden van maar hij had wat moeite met het trekken van onze Jetskis, en qua koffer ruimte wat het ook niet wat het moest zijn.

Dan toch maar beginnen rondkijken voor een opvolger.
    Zo zijn we bij Porsche center Antwerpen terecht gekomen, en na een uitgebreide testrit onze Cayenne besteld.
    Dankzij een annulatie moesten we slechts 5 maanden wachten op onze Cayenne.
    Deze vrijdag is het zover en mogen we hem gaan halen. (Natuurlijk zo zenuwachtig als een klein kind :mrgreen: )

Wij hebben gekozen voor een meteor grijze met allemaal zwarte accenten. Eerst dachten we een zwarte te nemen maar daar rijden er al zeer veel van rond!
    Als velgen hebben we de 21″ sportedition in als gekozen en deze worden nog gespoten bij de dealer.
    Ik vond zelf de af fabriek zwarte niet mooi omdat je dan nog steeds met het alu randje zat.

Voor de rest hebben we redelijk wat opties, maar bij Porsche kan je blijven aanvinken 🙂

Greetz!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
    • Mooie Cayman !
      Waar en wanneer kunnen we je aan het werk zien op circuit ?

tedesco rosso :hail:

mooie wagen, :up: veel veilige kilometertjes ermee :up: :up:

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Geniet ervan!

Ondertussen al 11K km’s op de klok, en zeer tevreden over de wagen!
              we zijn ermee op vakantie geweest naar Calpe, nog nooit zo’n fijne reis gehad 😀

FullSizeRender.jpg

Ondertussen word ons wagenpark al wat uitgebreid, deze zaterdag gaan we onze nieuwe aanwinst halen! :driver:
              Cayman GTS met de nodige opties ( :happy: ), onze sunday car en voor soms op het circuit!

Binnenkort zal ik wat meer foto’s posten, dit was eerder een quick pic 😀

FullSizeRender[1].jpg

Zotte karre :salut:

Hier bij ons tot nu toe eigenlijk niet echt problemen met de Cayenne, fingers crossed. Enige wat mij irriteert is dat je de default volume van de radio niet laag genoeg kan zetten. Bij mij weigert die de laagste volumestand als default stand in het geheugen te programmeren. Mierenneukerij …

gisteren naar de dealer geweest omdat hij een te hoog olieniveau aangaf, blijkbaar een klein probleempje met veel cayenne’s..
                    in augustus gaat die terug binnen voor een probleem met een openen van de kofferklep (maakt een enorm “klak” geluid bij het openen, en dan nog een probleem met de navi.
                    deze blijft enorm veel haperen, en erger mij er zot aan! 😆

nog iemand hier problemen mee?

[quote=”PVG” post=237813]Hey, mooi die velgen, maar je hebt ze laten spuiten achteraf, ipv de optie te nemen gespoten id fabriek, enig specifieke reden hiervoor?
                      Ik heb problemen met steenslagschade op de velgen af fabriek en het wordt met de dag erger …[/quote]

How, ziet er niet leuk uit! 😯
                      al eens langs de dealer geweest voor dit aan te kaarten?

wij hebben ze laten spuiten puur omwille van het chrome randje.
                      tot hiertoe nog geen steenslag schade, maar ik heb er natuurlijk nog maar 3500km’s me gereden..

[quote=”NicoJ” post=236463]

Als velgen hebben we de 21″ sportedition in als gekozen en deze worden nog gespoten bij de dealer.
                        Ik vond zelf de af fabriek zwarte niet mooi omdat je dan nog steeds met het alu randje zat.

Greetz![/quote]

PVG

Hey, mooi die velgen, maar je hebt ze laten spuiten achteraf, ipv de optie te nemen gespoten id fabriek, enig specifieke reden hiervoor?
                          Ik heb problemen met steenslagschade op de velgen af fabriek en het wordt met de dag erger …

Attachments:
                          • IMG_3197-2.JPG

sjieke dinges :up: :up:

Thnx voor de uitnodiging, maar we zitten met een familiale verplichting :sarcastisch

Vandaag naar PCA geweest, en de velgen laten plaatsen, is ineens een volledig andere cayenne vind ik!
                              Ik ben zeer tevreden van jet resultaat! :mrgreen:

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.jpeg

Binnenkort zal ik wat betere foto’s nemen, maar vandaag was het nogal druk druk druk 😉

Kom eens een showke geven op de cars & coffee in Herentals deze zondag ?!

Kom gerust eens kijken als je interesse hebt…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.