Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

• Maker
    Discussie
  • Dag Iedereen!

Even kort voorstellen,
    Na onze daily Passat hebben we een A4 break gekocht.
    Zeer tevreden van maar hij had wat moeite met het trekken van onze Jetskis, en qua koffer ruimte wat het ook niet wat het moest zijn.

Dan toch maar beginnen rondkijken voor een opvolger.
    Zo zijn we bij Porsche center Antwerpen terecht gekomen, en na een uitgebreide testrit onze Cayenne besteld.
    Dankzij een annulatie moesten we slechts 5 maanden wachten op onze Cayenne.
    Deze vrijdag is het zover en mogen we hem gaan halen. (Natuurlijk zo zenuwachtig als een klein kind :mrgreen: )

Wij hebben gekozen voor een meteor grijze met allemaal zwarte accenten. Eerst dachten we een zwarte te nemen maar daar rijden er al zeer veel van rond!
    Als velgen hebben we de 21″ sportedition in als gekozen en deze worden nog gespoten bij de dealer.
    Ik vond zelf de af fabriek zwarte niet mooi omdat je dan nog steeds met het alu randje zat.

Voor de rest hebben we redelijk wat opties, maar bij Porsche kan je blijven aanvinken 🙂

Greetz!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
    • Ik wil niet teveel lawaai uit mijn KJN, is mijn daily. Maar ben toch benieuwd wat je dan met de uitlaat hebt gedaan en wat daar het resultaat van is …

Tja ieder zijn gedacht.

Toen ik met de wagen naar de garage ging kwam de technieker me direct vragen wat en hoe ivm de uitlaat…
        Die vond het de max tja ik ook :driver: :driver:

Ik vind de sound nogal OK tot 2 a 3000 toeren. Maak je meer toeren dan begint hij onaangenaam te klinken vind ik, allez binnen in het interieur als chauffeur bedoel ik dan, van buitenaf weet ik niet. Maarja, hoe vaak maak je meer toeren dan 3000 ?

idd K3 voor de kids

Het vermogen dat je in retour krijgt is onwaarschijnlijk! :driver:

Da’s waar maar toch jammer dat je er bijna geen sound uitkrijgt….
            Maar dit heb ik reeds opgelost :happydance: :happydance: :driver: :driver:

Laat ons even eerlijk zijn, de vooropgestelde 3,7L kan gewoon niet.
              Het is en blijft een KJN, en als je zo’n wagen wilt moet je het verbruik erbij nemen! :mrgreen:

Het vermogen dat je in retour krijgt is onwaarschijnlijk! :driver:

[hide]Realistisch verbruik is 8.5 liter. Je kan richting 6 als je ECHT HEEL VEEL moeite doet en als een gestoorde eco gaat rijden.[/hide]

met de kids naar k3 aan’t luisteren 😆 😆 😆

3,7 liter totaal onrealistisch

7689-image-2.jpeg

proficiat met de aankoop , heb vorig jaar ook een proefrit gegaan met de cay hyb. Kwam aan negen liter uit. Die 3.7 liter ga pas halen als je rijdt als je bompa en niet meer dan 100 km 😕

[quote=”deepee” post=236776]proficiat met je bolide; al direct met je nieuwste ride de markt van mechelen aangedaan 😀
                        zou je ipv KJN voor de mc ann hybrid gekozen hebben indien beschikbaar?[/quote]

Bijna correct, maar het was de markt van Sint-truiden :mrgreen: ff snel een hapje gaan eten met onze nieuwe bolide!

Qua design tussen de KJN en de macan zitten ze allebei goed, ik vind enkel de macan veel te klein. We hebben 2 kids en reizen nogal graag en hopen met de koffer van KJN net toe te komen. Met de macan zou helemaal een ramp zijn 😆

proficiat met je bolide; al direct met je nieuwste ride de markt van mechelen aangedaan 😀
                          zou je ipv KJN voor de mc ann hybrid gekozen hebben indien beschikbaar?

[quote=”911cabriog50″ post=236760]dat ziet er een toppertje uit zelfs met de voorlopig te brave velgen voor zo een beest :up:
                            veel rijplezier en hou het veilig :drink:[/quote]

Thnx!
                            Volgende week de definitieve velgen, dan gaat die er nog beter uit zien!

[quote=”Ollie” post=236762]Oh ja , laat je nog effe weten hoe het nu echt zit met het ‘ hybride’ rendement? :think:[/quote]

Ik vind de velgen nog wel meevallen, maar we heb en sporteditions 21″ besteld en die dan zwart laten lakken, gaat net nog wat bruter zijn denk ik 🙂

Het rendement van de zogezegde 3,7 ga ik toch nooit halen hoor! Ik moet zeggen dat ik den tijdje puur op de bezine motor heb gereden, en dan zat ik rond de 13-14L. Ik reed dan niet sportief maar wel vlotjes met het verkeer mee.
                              De moment dat ik dan 10km elektrisch heb gereden, dan ging het verbruik naar 9l op de boordcomputer.

Vandaag ga ik wat meer km’s doen, en de batterij is nu ook vol, dus ik ga je op de hoogte houden!

prachtige wagen, proficiat met de aankoop, en heb er véél veilige kilometers mee :up: :up:

Oh ja , laat je nog effe weten hoe het nu echt zit met het ‘ hybride’ rendement? :think:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.