Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen — Cayenne SE-hybrid

• Maker
    Discussie
  • Dag Iedereen!

Even kort voorstellen,
    Na onze daily Passat hebben we een A4 break gekocht.
    Zeer tevreden van maar hij had wat moeite met het trekken van onze Jetskis, en qua koffer ruimte wat het ook niet wat het moest zijn.

Dan toch maar beginnen rondkijken voor een opvolger.
    Zo zijn we bij Porsche center Antwerpen terecht gekomen, en na een uitgebreide testrit onze Cayenne besteld.
    Dankzij een annulatie moesten we slechts 5 maanden wachten op onze Cayenne.
    Deze vrijdag is het zover en mogen we hem gaan halen. (Natuurlijk zo zenuwachtig als een klein kind :mrgreen: )

Wij hebben gekozen voor een meteor grijze met allemaal zwarte accenten. Eerst dachten we een zwarte te nemen maar daar rijden er al zeer veel van rond!
    Als velgen hebben we de 21″ sportedition in als gekozen en deze worden nog gespoten bij de dealer.
    Ik vond zelf de af fabriek zwarte niet mooi omdat je dan nog steeds met het alu randje zat.

Voor de rest hebben we redelijk wat opties, maar bij Porsche kan je blijven aanvinken 🙂

Greetz!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
    • Proficiat, ziet er echt goed uit, is toch niks mis met de velgen?.

dat ziet er een toppertje uit zelfs met de voorlopig te brave velgen voor zo een beest :up:
        veel rijplezier en hou het veilig :drink:

vandaag na lange dagen wachten onze cayenne opgehaald! :driver:

Zeer tevreden van de kleurcombo en de zwarte details, enkel nog niet letten op de velgen.
          Er was iets misgelopen bij de carrosier met het spuiten en daardoor hebben we deze wielen even tot donderdag, opzich geen groot probleem voor me, ik was al blij dat de levering toch al doorging! :coolness:

image-2-3-4-5.jpeg

image-2-3-4-5-6.jpeg

image-2-3-4-5-6-7.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpeg

Hey,

Proficiat goeie keuze.
            PS een Cayenne mag 3,5 ton trekken
            image.jpeg

[quote=”Mushroom” post=236513]:first:
              Geen staanders??
              Waar varen jullie hier in België?[/quote]

Meestal zal je ons vinden op het Albertkanaal in Viersel, soms gaan de op zee, maar dan moet het echt goed weer zijn ! En natuurlijk gaat de ski altijd mee op vakantie, deze zomer rijden me naar Empuriabrava, daar heb je een aanlegsteiger achteraan je terras en met 5 min varen zit je op zee :coolness:

[quote=”Yellow Submarine” post=236492]Proficiat!

Ik zie dat je de langere laadkabel hebt aangevinkt. Dus je bent van plan die te gebruiken, in tegenstelling tot sommige van uw collega Hybrid kopers :twisted:[/quote]

We gaan deze zeker gebruiken, dit weekend ga ik het laadstation installeren!
                Ik moet zeggen dat het VAA ook wel de doorslag gaf voor deze wagen, maar ik ga toch proberen om het hybride verhaal er goed uit te halen 🙂

[quote=”Kyle” post=236478]Je zult de jets niet voelen aan de cayenne. Ik trek met de mijne een +3 ton boot/trailer en de combinatie is een plezier om mee te rijden.

Mag bij de hybride ook 3.5 ton aan de kont hangen?

Veel plezier alvast aan de wagen. :applaus:[/quote]

Geen flauw idee hoeveel je met de hybride mag trekken, ik zal het eens vragen bij levering 😀

Volgens mij zullen we hier veel plezier van hebben, bij onze andere wagens voelde je de ski’s zo duwen..

:first:
                    Geen staanders??
                    Waar varen jullie hier in België?

Wim

Welkom. :up:

Proficiat!

Ik zie dat je de langere laadkabel hebt aangevinkt. Dus je bent van plan die te gebruiken, in tegenstelling tot sommige van uw collega Hybrid kopers 😈

Eerst hadden we 2 ski’s en daar had de Audi en Passat wel wat problemen mee (lees: een volledige kerstboom op het dashboard toen we een lichte helling hadden op de autostrade in het zuiden van Frankrijk..)

Mits mijn vrouw minder vaarde hebben we besloten om die set te verkopen en een nieuwe ski te kopen met 300pk :coolness:
                          image.jpeg

image-2.jpeg

image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

Foto’s van de Jetski’s graag! :engeltje: :drink:

Welkom en proficiat met de aankoop.
                              Klein verschil tussen een Passat en Cayenne SE…. :coolness:

Pol

Je zult de jets niet voelen aan de cayenne. Ik trek met de mijne een +3 ton boot/trailer en de combinatie is een plezier om mee te rijden.

Mag bij de hybride ook 3.5 ton aan de kont hangen?

Veel plezier alvast aan de wagen. :applaus:

Fotootjes heeft nog niemand gevraagd,vrijdag leveren ze de cayenne officieel, dus dan zal ik er enkele posten!
                                  Hier is alvast de optielijst, ik heb enkel de 5mm spacer nog apart bijbesteld voor de 4 velgen! 😀

Cheers!

Attachments:
                                  • image.png
                                  • image-2.png
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.