Even voorstellen: Cees

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: Cees

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik ben Cees en afgelopen week na lang studeren/wikken/wegen/zoeken een Boxster S (2003, 986 facelift) gekocht. Aankoopkeuring bij Porsche dealer laten doen (alles in orde), mee naar huis gereden en nu bezig de auto te leren kennen. Het is een nette, originele, auto. Hiervoor heb ik alleen brave gezinsauto’s, 4×4’s en motoren gereden, dit is mijn eerste sportwagentje en eerste Porsche. Ik heb zin om er lekker (open) mee te rijden, maar ook om er een beetje aan te rommelen (kleine projectjes), want het is een beetje voor de hobby. Ik hoop veel op te steken van de mensen op dit forum die daar al langer van genieten.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • jaja……..  FOTO’s aub  ;daar wachten we( iedereen hier )  op 

Allezins wens ik je veel plezier  met de P en  hopelijk vind je hier op het forum antwoord op je vragen! 

Welkom Cees op het forum vanwege de webmaster

Welkom, veel plezier ermee 

euh…pheauteau’s??? 

Welkom

Welkom Cees!

Welkom en de 986 van 2003 is een mooie leuke auto! Heb er een paar gehad doorheen de modellenreeks van de 986 met zls laatste een grijze 2003. Wel de 2.7 die ik wat onderpowered vond op de autosnelweg maar op de normale baan meer fan voldoende. Dus de S is de leukere. 
                voor meer geluid kan je bvb de carnewal aanpassing laten doen. Scheelt veel en heb je geen last van droning. Op de 986 heb ik wel wat uitgestoken…. de oude garde hier herrinerd mss nog mijn volledige ‘getunede’ zenith blauwe boxster??

XXX

Welkom Cees, top Boxter, veel plezier ermee.
                  Normaal vragen we hier altijd naar veel foto’s… 

Welkom op het forum, en veel/veilig rijplezier met de Boxster.

Welkom Cees en proficiat met de juiste keuze!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.