Even voorstellen Davy

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen Davy

• Maker
    Discussie

• Davy Spens
    Deelnemer

Beste mensen,

Ik ga me kort even voorstellen omdat dit toch bij een fora hoort.

Ik ben Davy en woon in de Kempen. Ik ben 24 jaar en bezeten door Porsche, helaas is me dat tot op heden nog niet gelukt om ene aan te schaffen. Nu ben ik van plan om één aan te kopen. Er zijn enkele type die mij warm maken maar de Porsche die ik toch zou willen aankopen is een Cayman. Voor vele liefhebbers vinden dit geen echte Porsche wat ik best begrijp maar zou toch graag enkele antwoorden krijgen waarom ik niet of toch wel voor een cayman zou willen gaan.

De auto gaat vooral enkel in het weekend gebruikt worden en dus geen dag dagelijkse naar het werk toe.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Ja inderdaad. Die van wilierke is prachtig. Wss wordt het de 3.4 S handgeschakelt. Enige wat ik minder vindt is parkeer sensoren ontbreken. Deze kan ik mss achteraf laten inbouwen. Aux vind ik persoonlijk ook een must.

Welkom op dit prachtige forum en veel plezier met je zoektocht.Goeie tip:ga in je euforie niet over één nacht ijs.Nu, die bij Power cars
          is correct geprijsd voor het pakket(PDK met sport chrono enz).Daar moet ik S2 en Deepee volledig in bijtreden.
          Rij zelf met een 2.9 ,handgeschakeld van 2010.Nog geen moment spijt van gehad :driver:
          Tip: hier op het forum staat een mooie S te koop van Wilierke:prachtige wagen.Heb er mee mogen rijden.

Bij het passeren aan garage Speltens in Vollezele zag ik buiten een bruinkleurige Cayman te koop staan. Vraag me echter geen specificaties want ik ben niet gestopt en het ging wat snel als je begrijpt wat ik bedoel :driver: Ik heb al eens gekeken op zijn site, maar hij staat er niet op. Misschien eens bellen?

S2

Die bij Powercars is een juweeltje!

Vooral die gespoten middenconsole is :hail:

je gaat in de wijde omtrek geen beter geprijsde vinden als de wagen is wat hij belooft.
                gaan kijken, een proefrit aanvragen en direct vragen of je een aankoopkeuring mag laten doen bij een andere garage. je hebt dan wel garantie maar als er wat scheelt met bijv. de dubbele koppeling zie ik de discussies al op gang komen over slijtageonderdelen. (better safe than sorry)
                succes en bereid je maar voor dat het vanaf nu snel kan gaan …

Al eens gekeken op de site van AEcars, er staan er 5 te koop, die volgens mij correct staan qua prijs gezien staat van voertuig, en je hebt tevens garantie ! Ik weet dat er steeds voor en tegenstanders zijn van garages, ook van AEcars, maar ik heb er reeds enkele wagens gekocht, en kan tot op heden weinig tot niets aanmerken op de aankoop noch hun service… En als je eens een R8 meekrijgt als vervangwagen voor 3 dagen, is dit toch leuk meegenomen denk ik dan :driver: Succes met de zoektocht !!

Wat is jullie mening van de laatste auto die ik poste?

@DST
                    : Ja inderdaad.

Dan kan je er ook nog eens elke dag mee rijden :driver:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/264584553?asrc=fa|as

Dit een beetje duurder maar is een 2.9 met PDK, misschien is dit toch de geschikte voor mij. Dan moet ik wel mijn bmw verkopen maar dat doe ik graag voor dit 🙂

Ben net gaan kijken en testrit met de cayman 135.000km. Auto rijd heel goed, dreaming omdat het steeds dichter en dichter bij komt tot de eerste aankoop. Echter had de persoon geen facturen of dergelijke. Vervangingen van remblokken, schijven etc werden door een vriend gedaan zonder papieren. Persoon was ook geen Belg.

Staat van auto was perfect, zowel binnen als buiten. Enige opmerkingen: teveel km’s, lichte schade aan achterbumper, vraagprijs veel te veel.

Oh oke, ja tegenwoordig heb je navigatie op je smartphone + kan gewoon gps toestel aankopen hé 😀 ik ga nu kijken naar de eerste dat ik gevonden had. Wel 135.000km maar misschien doet de persoon wat aan het bedrag.

Geen navigatie is eerder een plus
                                Navigatie veroudert immers 10 keer sneller dan de wagen

Tiptronic is geen pdk
                                Nog niet gereden maar tiptronic op een 2.7 lijkt mij wat traag
                                Ok voor een cruiser (boxster 😉 ) maar ik denk dat je in een cayman wat meer verwacht

Ja die heeft dan weer geen navigatie en die velgen vindt ik niet mooi. Nouja, even wat verder rondkijken voor een pdk of toch een manueel.

Deze is ook wel iets
                                  http://www.2dehands.be/autos/porsche/cayman/porsche-cayman-2-7-87000km-automaat-248348146.html
                                  Deze heeft dan weer niet het navigatie 🙁

S2

Bvb. DEZE bij Carrera Motors

Even helpen met de foto’s want er zit blijkbaar een foutje in de pagina 🙂

Bij officieel Porsche Centrum, met minder km en garantie 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.