Even voorstellen: Dimitri

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: Dimitri

• Maker
    Discussie

• Dimitri
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben Dimitri, Westvlaming, mid veertiger, autoliefhebber en na jarenlang Audi, sinds deze zomer in het bezit van een 991.2 4s met voornaamste opties:

– pdk
      – sportuitlaat
      – pdls+
      – carrera classic 20″
      – entry en drive
      – achterassturing
      – 14 ways verstelbare sportstoelen
      –  vollederen interieur saddle brown

via deze weg hoop ik veel praktische tips en tricks te ontdekken.

Een paar vlugge foto’s als bijlage.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Hei Wing, waar kan ik die Clio’s kopen die klinken als een 911 met sportuitlaat ?  Daar ga ik geld mee verdienen 😉

Die sportuitlaat ? Die klinkt als een renault clio, dat was het eerste wat ik er onderuit geflikkerd heb…

die vertraging op jouw posts zal nu wel voorbij zijn nu je de maagdelijke drie voorbij bent
            de prestaties van de 4S zijn idd rijbewijsgevaarlijk. de sportuitlaat gaat hier altijd aan in gewone stand en uit in sport en sport+ op de openbare weg. anders trek je de verkeerde aandacht.

Dank voor de reacties.
              Toch vreemd dat het forum er dagen over doet om mijn reacties te plaatsen…

Tis een fantastische wagen, helaas heb ik al tweemaal kennis gemaakt met de blauwe vrienden.  Ik heb coyote dan maar geïnstalleerd, ik heb het een maand op proef en daarna zien we wel.

We zijn onder de indruk van de prestaties en grip van deze auto, verder zijn we ook verbaasd over de kleine draaicirkel, dit door de achterassturing.  Sportuitlaat vinden we voorlopig te luid of dienen we dit nog gewoon te worden?  In elk geval meestal zetten we dat uit.

proficiat! mooie combinatie en mooie velgen,veel plezier ermee!

Welkom en Ferm spel Dimitri! Hopelijk zien we hem ook ergens in levende lijve op één of ander event.

Welkom en proficiat

afgaand op de profiel foto ziet het er zeker ni slecht uit…  de .2 met de 3.0l heeft zel wat potentieel in zich dat Porsche mooi geknipt heeft. Een heel mooi blok met een leuke individuele sound op zich. proficiat en zeker met een 4s, mijn persoonlijke favoriet. Een allrounder met een zeker niet te onderschatten look en presance… 

Welkom op het forum !

Ik heb foto’s geplaatst maar kreeg bericht dat moderator toestemming moet geven.

Welkom

welkom!!!

foto’s?? 

Welcome and have many safe miles for big smiles !!
                                    We zijn benieuwd naar de beloofde foto’s, de reden waarom je oooo hebt achtergelaten en overstag bent gegaan van deze bloedmooie 4S?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.