Even voorstellen. Eigenaar 996 Car 4 cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen. Eigenaar 996 Car 4 cabrio

• Maker
    Discussie

• Kim sanders
    Deelnemer

Ben sinds een week een trotse eigenaar van een rode 996 car4 cabrio van ’99 met een 230.000 km op de teller maar wel met een revisie motor.

Het is zalig rijden en eindelijk komt een jongensdroom in vervulling zoals zovelen.
      Zalig cabrio rijden met dit zonnig weer 8)
      image.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • Welkome. mooie *porsche

Kimbo, mooie bak :coolness: Hou je nou je adem in op de foto? 😉

Knappe kar! Veel plezier met je *porsche en welkom op HET forum!

Welkom op het *porsche forum :drink:

XXX

Welkom Kimbo, toffe rode dat jij daar hebt :up: :up: :up:

Welkom Kimbo :drink:

Wim

Welkom, en de cabrio rijders gaan hier goed. :drink:

Welkom ! Mooi exemplaar in een zeldzame kleur.

Nice cabrio, geniet er maar van, zeker met dit weer ! :relaxman:

proficiat!
                          idd, leuke kleur zo in het rood 🙂
                          ik wou ook geen zilver of zwarte zoals er velen rondrijden.
                          heb dan één gevonden met een donkerblauw lak, blauwe kap en blauw leder 🙂

Welkom en proficiat met de cabriolet….de beste mooiweer auto die je kan vinden

joepie, nog een 996 rijder erbij op het forum :relaxman: , kan het zijn dat ik u vorige week heb zien rijden op de kaai in antwerpen ?

Welkom,

Mooi, zo’n 996 in het rood. Zie je niet zo vaak.
                                Zalig rijden, niet ?

Ik ben zelf op pas sedert een weekje aan’t rijden met mijn 996 C4 cabrio.
                                Echt genieten met dit weer gedurende het afgelopen weekend !

Succes en veel :driver:

welkom
                                  en veel plezier met je mooie *porsche cabrio
                                  dat wordt genieten
                                  :drink:

Welkom en de felicitaties met je rode scheurijzer!! :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.