Even voorstellen en 911s my73 rest. issue

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen en 911s my73 rest. issue

• Maker
    Discussie

• Erwin Verdonck
    Deelnemer

Besten,

Ik ben al wel langer lid van dit forum, maar was tot nog toe niet zeer actief. Mijn user name Adore356 kon net zo goed Adore911 zijn, want van de urelfers ben ik ook helemaal gek.
      Telkens de meest recente en meest gemotoriseerde versies genieten mijn voorkeur (op de meest exclusieve modellen na: Carrera 2 resp. RS), dus momenteel:
      – 1965 Sc 356 Cabrio
      – nov 1972 (model 1973) S 911 Targa
      Het liefst zou ik in mijn tuin een groot kot hebben om elk vrij moment aan die auto’s te werken, maar momenteel is de tuin daar niet voor geschikt en de momenten zijn te schaars door de zeer drukke zaak, die me natuurlijk ook wel in de mogelijkheid heeft gebracht om deze hobby te beginnen.
      De 911 krijgt nu op twee plekjes roestblaasjes en ik wil dan ook een geschikte restauratie (ik ben nogal van de perfectie) laten uitvoeren. Verder heeft deze immer Europese auto wat last van luchtblaasjes (reactie) en moet het dus volledig blank. De auto verdient ook het beste, maar wat is dat? Volledig blank schuren/stralen en nieuwe lakopbouw of toch maar in een bad? Wat zouden jullie doen? Wat zijn jullie ervaringen? Ik wil er gelijk bij vertellen dat zo’n wagen uiteindelijk best zoveel als mogelijk gereden wordt en hij zou dus niet alleen om naar te kijken mogen zijn. Dit werk wil ik ook alleen maar uitgeven aan iemand die gepassioneerd is en die 911 van binnen en van buiten kent. Ik ben nu wat op zoek naar dergelijke partijen en denk aan Kris van den Brande, Nicolas Vercammen (Porsche Rescue 911), CCR,… De auto staat verder heel mooi strak, mooie gaps, geen accidenten ed. en er zijn nu al mensen die mij gek verklaren met de grondige aanpak die ik zou willen toepassen…
      Alle commentaren zijn welkom. En euch, uiteraard al een foto’tje….

Groet,

Porsche omwille van Passie, Performance en Perfectie (en ook voor de lol en met mijn economische achtergrond is het ook fijn dat je er op lange termijn niet hoeft aan toe te leggen)

Attachments:
      • image.jpg
    16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
      • Welkom!!
        Zeer mooie foto van zeer mooie wagen!! :respect2: :wtf: :coolness:

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.