Even voorstellen : frankM

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen : frankM

• Maker
    Discussie

• Frank Mathys
    Deelnemer

Hallo,

ik ben Frank, 45 jaar, en sinds begin dit jaar de gelukkige eigenaar van een 911 Carrera, MY1985, US/California versie in Grand-prix white.
      Dit jaar meer gesleuteld dan gereden op alles top te zetten…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Denk dat er inderdaad wel wat verschil is in systeem tov de 964, bij de 964 moet bv wel de benzinetank verwijderd worden.

Toch bedankt voor het aanbod.

Bij mij zit die verdamper in de ‘smugglers box’ (84-89 911 Carrera) en moest de fuel tank er helemaal niet uit.
          Ik heb niet veel foto’s genomen maar kan wel even een writeup maken.

Proficiat!

Bedoel je met de evaporator box de verdamper die onder het kofferdeksel zit?

Is dit wat meegevallen, benzinetank dient dan ook verwijderd te worden, niet?

Indien je een beschrijving hebt van dit werkje en wat er allemaal moet losgedaan worden, dit is steeds welkom!

Mooi lijstje al… en nog niet gedaan blijkbaar….
              Succes met de verdere werken!

Well done :up: :up:

Neen, zoals verwacht maar zijn eerste leven in de US is ongelooflijk gedocumenteerd qua service en facturen. Sinds 2013 (Belgie) niets meer – maar ook geen mileage meer (1000 miles op 5 jaar).
                  Dus heb ik maar ‘uit voorzorg’ het 60.000 miles onderhoud (Bentley manual checklist) uitgevoerd voor het grootste deel en voor de kleppenafregeling naar Dirk Gilis ( http://www.oldtimersgilis.be ) gegaan.
                  Daarnaast:
                  Slecht ingebouwde Alpine stereo uitgebouwd, cabling opgekuist en een Blaupunkt erin, wat vacuumlekjes opgespoord, wielspeling vooraan aangepast, rubberen remleidingen vervangen, transmissieolie vervangen, remvloeistof vervangen (hoognodig), en relais gestoken voor de koplampen en ‘high-beams’.
                  Ook de airco was leeg (geen gas op) dus volledig uiteen gehaald inclusief de evaporator box omdat die motor lawaai maakte, nieuwe rubbers op aansluitingingen, nieuwe expansieklep, nu in lektest onder stikstofdruk. En de dode muis verwijderd die zich onder de evaporator box had genesteld.

Deze winter nog : rebuild van de remklauwen.

Regio Leuven / Tienen

Meer foto’s zoals gevraagd, en ja er zit een Dansk inox uitlaat onder (zat eronder bij aankoop).

Welkom op het forum Frank :up:

Van welke regio ben je ?
                      En was het sleutelen een beetje onverwacht en was de 911 niet zoals je verwacht had ?

Wat extra foto’s van je mooie 911 zien we altijd graag :popcorn:

Welkom hier en veel plezier met je aanwinst… en dat sleutelen, dat kennen we allemaal wel…. maar nadien….

:driver: :driver: :driver:

Welkom :up:

Welkom op het forum Frank !!

XXX

Welkom Frank.
                              Mooi G model dat je daar hebt.
                              Met een Dansk sport uitlaat precies.
                              Natuurlijk heb ik een opmerking, zou anders het Porscheforum niet zijn hé 😀
                              Maar 1 foto… dat is wel wat kort door de bocht hé :popcorn:

In ieder geval, veel succes met de aanwinst en veel rijgenot.

Welkom Frank!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.