Even voorstellen: Rik

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: Rik

• Maker
    Discussie

• Rik

Hallo zuider porsche liefhebbers,

Ik ben Rik, 29 jaar uit nederland en liefhebber van mooie wagens. Een rijd een saaie leasewagen (megane estate) , en ondanks een Porsche boxster S aangeschaft.

In mijn jaren heb ik al wat autootjes gehad.
      Mazda mx-3 V6, MG-F, Opel Astra cabrio (foutje), Audi TT cabrio en nu dus de 986.

Ondertussen al wat projecten aan de auto gedaan. Probeer hem ondertussen een beetje in concoursstaat te krijgen

– originele custom uitlaat eronder gezet.
      – voorbumper gedemonteerd en bladeren voor de radiatoren verwijderd.
      – gepolijst
      – led daglicht ingebouwd
      En nog wat kleine dingetjes.

Hierbij wat foto’s van de bolide.

Dank voor jullie reacties

Rik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Rik

Dankje, Ik heb die LEDs als test erop gebouwd, weet nog niet of Ik ze wel zo mooi vind.
        Ik heb ze ergens op een Chinese site besteld maar die lijkt niet meer te bestaan.

Ze zijn mooi als ze Branden maar niet als ze uit zijn, Dan is het gewoon een geel balkje

ken

welkom Rik hier op het forum.
          zeeer nette Boxster!!!!
          have fun

mooi, ook die leds passen goed, heb je daar een referentie van?

maurice

Welkom op het *porsche forum. :drink:

mooie auto rik, Blijven poetsen en sleutelen.

Rik

Allee he manneke! Pak um stanzie

Sensa, gij zijt toch ne numero!

ik wist niet dat Zweden in West-Vlaanderen lag :happy:

Rik

:happydance:

Neen Youyou da mag niet!! Recycleren, de smerende functie kan hergebruikt worden, ik heb in Zweden geleerd om er andere nuttige producten van te maken!

image_2015-01-21.jpg

Rik

Er zit toch geen olie in mijn auto? T is geen frituurpan…

vuile olieen gewoon in riolering, mag da ni?

Rik

Technisch gezien was ik aan het sleutelen in mijn schuur, volgends mij mag het ook gewoon op je eigen grond maar dat weet ik niet zeker. Iedereen det wel eens wat dat niet mag 🙂 maak me er niet zo druk om.

Ik vond het met de bumper eraf al een behoorlijk prutswerkje (de houders boven aan de uitlaat zijn het lastigst.

het geluid dat deze doorlaat zal een aanzienlijke verbetering zijn tov het nilfisk geronk van de OEM Auspuffanlage :up:
                                  je hoeft je bumper niet te verwijderen om de uitlaat te wisselen hoor 💡 mag je trouwens in NL nog zo in een woonwijk op je oprit aan je auto klussen ? bij ons in vlaanderen mag je in bepaalde gemeentes zelfs je auto al niet meer wassen op je eigen oprit. terwijl in sommige brusselse cotés er nieuwe belgen vidanges doen op de openbare weg, maar dat zijn buurten waar één combi alleen niet meer door de straten durft te patrouilleren :bounce:

Rik

Dit is hèm.

[IMG]http://i58.tinypic.com/rqvmdw.jpg[/IMG]

Heb deze uitlaat gevonden op marktplaats. Hij is origineel maar vanbinnen bewerkt. Mogelijk een carnewal of iets wat er op lijkt. Heb deze uitlaat helemaal ontroest en voorzien van een hittebestendigde laklaag

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.