Even voorstellen: Rik

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen: Rik

• Maker
    Discussie

• Rik

Hallo zuider porsche liefhebbers,

Ik ben Rik, 29 jaar uit nederland en liefhebber van mooie wagens. Een rijd een saaie leasewagen (megane estate) , en ondanks een Porsche boxster S aangeschaft.

In mijn jaren heb ik al wat autootjes gehad.
      Mazda mx-3 V6, MG-F, Opel Astra cabrio (foutje), Audi TT cabrio en nu dus de 986.

Ondertussen al wat projecten aan de auto gedaan. Probeer hem ondertussen een beetje in concoursstaat te krijgen

– originele custom uitlaat eronder gezet.
      – voorbumper gedemonteerd en bladeren voor de radiatoren verwijderd.
      – gepolijst
      – led daglicht ingebouwd
      En nog wat kleine dingetjes.

Hierbij wat foto’s van de bolide.

Dank voor jullie reacties

Rik

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • welkom met je nette 986 !
        is de uitlaat nu origineel of custom ?
        ikzelf ga niet zo ver in het blijvend houden in showroom conditie, maar laat mijn boxster regelmatig buiten om z’n plasje te doen; heeft de jouwe een beetje last van incontinentie?

[quote=”Rik.85″ post=194509]… Ondertussen al wat projecten aan de auto gedaan. Probeer hem ondertussen een beetje in concoursstaat te krijgen:
        originele custom uitlaat eronder gezet, voorbumper gedemonteerd en bladeren voor de radiatoren verwijderd, gepolijst, led daglicht ingebouwd, ….[/quote]

Rik

Vraagje? Iemand een idee wat concoursstaat inhoud?

Afgelopen week weer een projectje gestart. Schoonmaken wielophanging/rubbers checken/invetten/corrosie verwijderen. En dit alles achter het wiel.

Check resultaat: [IMG]http://i62.tinypic.com/rmipzm.jpg[/IMG]

Is dit overdreven of zijn er mede forumers die zover gaan?

Welkom Rik op het forum. Toffe auto dat je daar hebt. :up:

mooie boxster, mie laaik *luv

Rik

[quote=”Ive” post=194533]mooie boxster. houden zo in die staat ;-)[/quote]

Dank je! Probeer hem ook zoveel mogelijk in originel staat te houden maar een personal touch wil ik er wel aan geven. Het moet dan wel weer terug te bouwen zijn. Vind hem nu al wel redelijk af, wel jammer want ik houd van sleutelen.

Welkom.

welkom rik
                    mooie Porsche
                    veel fijne km
                    :drink:

Ive

mooie boxster. houden zo in die staat 😉

Welkom Rik… mooie *porsche

XXX

Welkom Rik, nette Boxter :up:

Rik

Wat een overweldigend ontvangst, dank voor de complimenten

Welkom Rik en de aanpassingen aan je *porsche zijn zeer geslaagd! :up:

Joepie!!! Nog een Noorderbuur met gevoel voor schoonheid!!! :first:

Welkom op het fantastich, formidabel forum. :drink:

Welkom! Mooie Boxster!! :first:

Wim

Welkom Rik op ons forum, en mooi Porsche. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.