even voorstellen rob van gils

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen rob van gils

• Maker
    Discussie
  • i k ben rob en ben 23 jaar oud. heb nu sinds 1 jaar mijn porsche nu begin ik er meer tijd voor te krijgen en wil er aan gaan beginnen. ik wil de auto helemaal naar mijn wens maken. te beginnen met het interieur en exterieur. en uiteindelijk wil ik een ls1 blok in de porsche bouwen dit is mijn droom.

de auto heeft vangrail schade gehad rechts voor dit is allemaal netjes opgeknapt nu ( mis nog 1 16 inch fuchs velg)

ik wil alles opdelen in kleine projectjes dit omdat ik een beginnende sleutelaar ben lijkt dit me het verstandigst om te doen omdat ik anders de draad kwijt raak.

1e projectje is dus het contactslot omdat ik hem nu met de schroevendraaier kan starten.

uiteindelijk moet de auto eruit zien zoals ik wil en zal er een ls1 onder de motorkap moeten zitten met minimaal 400 pk maar dit zijn plannen voor de toekomst. eerst maar eens het contactslot en interieur naar wens maken.

ik heb al een vraag gepost over dit contactslot alle opmerkingen en oplossingen zijn welkom!

ik hoop dat ik veel van jullie kan leren en uiteindelijk ook anderen kan helpen.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Luc

Hi Rob, welkom & veel sleutelfun

welkon Rob, uw technische vragen gaan hier zeker een antwoordje krijgen…

thanks all!! ik heb er echt veel zin in!

het gaat idd om een porsche 944 k6

Welkom 8)

lijkt me een verstandige aanpak om als beginnende sleutelaar alles op te delen in overzichtelijke projecten… zal ook helpen om de facturen overzichtelijker te houden 🙄

Veel succes!!

Veel succes met je project Rob.

Welkom

Ik heb ondertussen ook het model gevonden .
                  Het gaat om een 944

Anoniem

welkom, (moet dat veel neerpenen tegenwoordig [IMG]http://i56.tinypic.com/ka5hsm.gif[/IMG])
                    Aan mijn tech kennis zal je niet veel hebben vrees ik, maar wacht maar tot oa Wim begint te antwoorden

Van harte welkom hier .
                      Misschien even toelichten . Om welk model Porsche gaat het ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.