Even voorstellen : Trotster eigenaar 911 sc

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen : Trotster eigenaar 911 sc

• Maker
    Discussie
  • MyPorsche006.JPG

MyPorsche001.JPG

Hoi beste Porschisten, Ik ben Hugo Van Hecke, 43 jaar oud en woonachtig in het Gentse. Zoals zovelen op het forum heb ik onlangs een jeugddroom gerealiseerd, nl een eigen Porsche in de garage. Vermits het puur een hobby is en ik een sterke voorkeur heb voor de “klassieke” luchtgekoelde 911 is het een 911 sc van 1983 geworden. En dan nog wel een witte, de kleur waarin hem het mooist vind. De wagen komt uit Californië en staat dus volledig roestvrij. Enkel de motor durft een paar druppeltjes olie lossen, maar zeg nu zelf, welke +25 jaar oude Porsche durft dit niet doen. Ik ben er in elk geval heel blij mij, en ik kijk al uit naar de lente… Groeten aan alle Porschisten op het forum. In bijlage een paar foto’s van de 911 sc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • [quote=”911addict” post=89815]Yep, komt inderdaad van bij Porsche N Classic in Wommelgem 😆 Heb hier op het forum al 1 en ander negatief over PNC gelezen ruzie , maar ik heb er niet over te klagen. Hzb een eerlijke uitleg over de auto gekregen, en alles is correct afgehandeld. Vermits ik uit het Gentse ben, en nog geen platen voor de auto had, heeft Marc Jacobs hem (gratis) bij mij afgeleverd op de vrachtwagen :applaus: . Marc is tevens een zeer vriendelijk en aimabel man.[/quote]

Heb al e bekke vanalles gehoord over PNC maar zolang je geluk hebt met je wagen is de deal altijd correct en er kan altijd wel n panne tevoorschijn komen die de meest eerlijke verkoper niet kon voorzien…in elk geval zn prijzen zijn vrij democratisch denk ik! Lots of happy kilometerkes toegewenst ! even berichtje sturen als je ooit in aalst of ninove voorbij tuffert !

Anoniem

Mailbox in de gaten houden, en het ‘wit gevalleken’ afleveren op meegestuurd adres, dankt u!

[quote=”911addict” post=89852]@ 911-lover : laat maar weten waar bijeenkomsten en ritjes doorgaan. Ik kom zeker eens af.[/quote]

Gewoon dit forum volgen .
          En anders even op de startpagina kijken naar komende evenementen 😉

XXX

Welkom en veel succes met je aanwinst. Hopelijk zien we je op 01/04. Mijne 84er komt ook van bij P’nC via een klein omweggetje.

prachtige auto,op 1 april mooie rit(real life cafe limburg)

Aan iedereen,alvast bedankt voor de positieve reacties, doet veel plezier dit te lezen . :relaxman: :applaus:

@ 911-lover : laat maar weten waar bijeenkomsten en ritjes doorgaan. Ik kom zeker eens af.

@kleinekastenteufel : bedankt voor de cijfers. Optisch staat de 911 inderdaad heel mooi, nergens roest te bespeuren, ook niet om meer verborgen plekjes. Mechanisch lijkt hij ook in orde. Heb een hele bundel facturen meegekregen van de 1° eigenaar in Californië. Die heeft niet op een dollar meer of minder gekeken bij het onderhoud,bvb, motor,versnellingsbak en ophanging hebben een volledige revisie ondergaan, motor open dak vervangen enz… Inderdaad 1tje om te koesteren.

Van harte welkom hier .
                      En op foto ziet de SC er al begeerlijk uit .
                      Nu meegaan op ritjes en bijeenkomsten hé :driver:

Gefeliciteerd.

Hebben dit karretje nog gezien in levende lijve. Optisch gezien zeer mooie S.C., mechanisch zal je wel ondervinden.

911 S.C. 1983 California.

1983 D-serie. 930/16 motorblok (Europa 930/10)
                        lage compressie motor met 915/63 bak (Europa 915/62)
                        180 (204 Europa)pk : 5500 tr./min (5900 Europa)
                        244 (267 Europa) Nm : 2400 (4300 Europa) tr./min
                        9,3:1 (9,8:1 Europa) compressieverhouding.
                        Met uitlaatgasrecirculatie systeem, driewekat. met zuurstofsensor op de injectie.
                        Wat smen met de verhoogde compressie 9,3:1 (daarvoor 8,5:1) leidde tot een flexibere en snellere Amerikaanse S.C.

Koesteren dus. :driver: 😈 :driver: :happy:

Yep, komt inderdaad van bij Porsche N Classic in Wommelgem 😆 Heb hier op het forum al 1 en ander negatief over PNC gelezen ruzie , maar ik heb er niet over te klagen. Heb een eerlijke uitleg over de auto gekregen, en alles is correct afgehandeld. Vermits ik uit het Gentse ben, en nog geen platen voor de auto had, heeft Marc Jacobs hem (gratis) bij mij afgeleverd op de vrachtwagen :applaus: . Marc is tevens een zeer vriendelijk en aimabel man.

Welkom to the SC club ! Heb ook just ene gekocht, modelleke 1982, zal topicske posten als m in zn thuisbasis staat :driver:

Skoon voiturke, in maagdelijk wit, en speciaal die blinkie fuchs!

Komt diene ni van in Wommelgem? (Porsche n classic)

Hey hey,

Deze is echt prachtig !

Groetjes,

Stereodrome

(Bert)

:respekt:
                                super witte 911, helemaal mee :respect2:

welkom hier, prachtige P heb je :first:
                                  veel veilige km toegewenst

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.