Even voorstellen : Trotster eigenaar 911 sc

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen : Trotster eigenaar 911 sc

• Maker
    Discussie
  • MyPorsche006.JPG

MyPorsche001.JPG

Hoi beste Porschisten, Ik ben Hugo Van Hecke, 43 jaar oud en woonachtig in het Gentse. Zoals zovelen op het forum heb ik onlangs een jeugddroom gerealiseerd, nl een eigen Porsche in de garage. Vermits het puur een hobby is en ik een sterke voorkeur heb voor de “klassieke” luchtgekoelde 911 is het een 911 sc van 1983 geworden. En dan nog wel een witte, de kleur waarin hem het mooist vind. De wagen komt uit Californië en staat dus volledig roestvrij. Enkel de motor durft een paar druppeltjes olie lossen, maar zeg nu zelf, welke +25 jaar oude Porsche durft dit niet doen. Ik ben er in elk geval heel blij mij, en ik kijk al uit naar de lente… Groeten aan alle Porschisten op het forum. In bijlage een paar foto’s van de 911 sc

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • :respect2: :first: :drink:

:first:
        ‘n Hele mooie!! :respect2:

Welkom!
          Ne vree wijze SC :mrgreen:

Welkom hier en proficiat 😉
            Ziet er goed uit in het wit, in combinatie met die velgskes :respekt:

gd1

Skône hèèl skône en in’t wit ton nog 🙂

Knappe en zuivere P. Veel rijplezier gewenst 😉

Welkom hier op het forum Hugo ,heel mooi stulpje heb je daar :respekt: :lekker: Nee nu niet gezeverd heel mooie SC hoor ,dit was ook mijn 1 ste Porsche en heel veel plezier aan gehad . :driver:

welkom hier, en veel rijplezier :driver:

Mooie Porsche, en mooie woning 😈

Welkom hier, enneuh…. nette Porsche heb je daar. Staat zeer mooi in het wit met de gepolierde Fuchsen :applaus:

Wim

Welkom op het forum Hugo, en veel mooie en veilige km’s met uw aanwinst. :applaus:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.