Even voorstellen – vervolg

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen – vervolg

• Maker
    Discussie
  • Sneller dan verwacht, ouder dan verwacht, is het er dan toch van gekomen, zondag geleverd, vandaag de platen binnengekregen na een passage van 2 uur :bounce: bij DIV (niet meer van deze tijd).

een 911 SC 1983 Cabrio :relaxman:

Nu nog hopen op mooi weer, maar dat komt er dit weekend aan zeker? :driver:
    Helaas nog geen tijd of mogelijkheid gehad om foto’s te nemen, maar heb wel enkele uit Californië en bij de verkoper, zie hieronder.

Ik heb echter nog 2 problemen:
    – de condensator achter van de airco is geperforeerd en we zijn op zoek naar vervanging. Rose passion blijkt iets te hebben, maar alternatieven (vooral goedkopere) zijn welkom
    – ik vind geen goed te installeren wind deflector voor dit model. Enige blijkt één te zijn die op de gordelpunten dient vast gemaakt te worden. Gezien die niet vlot te verwijderen valt, lijkt me dit geen goede optie.

PS: Ik heb wel een motornummerplaat gekregen, zodat die mooi tussen de US stootblokken past. :happydance:

Nu nog mijn forumnaam aanpassen naar SC 😀

Enjoy

Attachments:
    • 011.jpg
    • 031.jpg
    • 041.jpg
    • 051.jpg
    • 02.jpg
    • 19.jpg
    • 09.jpg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Heel veel sukses met je mooie P.
      Ziet er geweldig uit.

Mooie auto, feli hoor

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mooie wagen
          Veel plezier ermee

Ik hou hem eigenlijk liefst origineel zoals hij in 1983 geleverd werd. Mij storen ze helemaal niet, maar elk zijn goesting daar in. Een grote nummerplaat had ik minder gevonden.

via Tapatalk

Gefeliciteerd. mooie bak :coolness:

zodat die mooi tussen de US stootblokken past

Mogen jullie die US-Stootblokken er niet af halen? En anders voor de keuring?

:up: *porsche

Prachtige porsche echt hoor, had het zelfde model en samenstelling al op mijn nachtkastje staan toen ik 7 jaar was echt een icoon

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

:up: Mooie *porsche en welkom.

Proficiat, Nice ride :first:

hey
                        proficiat met je mooie Porsche
                        weer een oudje erbij super leuk
                        dat wordt genieten
                        :applaus:
                        :drink:

XXX

Proficiat met de witte :up:

Klopt, heel tevreden van de service.

Zie dat je hem bij Dirk hebt gekocht, goeie keuze, hij verkoopt geen verprutste auto’s.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.