even voorstellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 even voorstellen

• Maker
    Discussie

• jeansprint
    Deelnemer

hallo, ben nieuw op het forum, dus best even voorstellen! heb in het verleden reeds met porsche 911 gereden in de vorm van 3.2 g50, na een tijdje zonder, heb ik me er terug ééntje aangeschaft

de keuze is gevalen op een “oldschool” elfje met een smal kontje, chroom rond de vensters, smalle fuchs velgen enz….m.a.w. een 911S 2,7 van bwj 1977.

nu wordt er al eens negatief gedaan over deze modellen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? alle tips zijn welkom ❗ , merci jeansprint

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
      • [quote=”stefx911″:2s3xg3lv]Echt wel handig hoor. Soms wel druk en moet je een half uurtje aanschuiven maar dat hb je er meestal wel voor over.[/quote]

Een half uurtje? Ik ben ook in Kontich geweest toen ik de mijne ging inschrijven, ‘k heb daar toen echt waar een HALVE DAG staan wachten 👿
        Maar inderdaad relatief gezien wel nog altijd sneller dan met de post 😛

Veel succes ermee!

SidewindR.

[quote=”mcklusky”:1eem2o26]ik heb maar liefst 5 ! weken gewacht op mijn roze boekske… elke dag gebeld en kreeg elke dag de mededeling dat er een serieuze achterstand is…
          gelukkig had ik al platen… bij mij ging het enkel om een wijziging van voertuig…[/quote]

Héhé 5 weken, dat is dan ook omdat ze u daar al kennen zeker 😆

ik heb maar liefst 5 ! weken gewacht op mijn roze boekske… elke dag gebeld en kreeg elke dag de mededeling dat er een serieuze achterstand is…
            gelukkig had ik al platen… bij mij ging het enkel om een wijziging van voertuig…

ja ik weet het stef, alken (nabij hasselt) is voor ons zeer dicht bij! maar de tijd ontbreek de laatste tijd, vandaar dat ik ze maar heb opgestuurd naar de DIV in brussel, hopelijk volgende week ❓ ❓ ❓

Zo lang wachten op je platen ? das wel lastig.

Kon je ze zelf niet gaan halen ?

Niet ver van bij ons, in Kontich, is er een TC met DIV dienst.
                Hier kan je gewoon je wagen laten inschrijven en krijg je dadelijk je nummerplaat mee.
                Je krijgt dan een voorlopig inschrijvingsbewijs en het echte wordt dan enkele dagen later vanuit brussel opgestuurd.

Echt wel handig hoor. Soms wel druk en moet je een half uurtje aanschuiven maar dat hb je er meestal wel voor over

Ik ga daar trouwens ook naar de TC.

ben spijtig genoeg nog steeds in blijde verwachting van mijn nummerplaten, ze hebben naar het schijnt een serieuze achterstand bij den DIV! maar dat slipspoor zal er komen hoor blackboxter beloofd!! 😆

tof dat er wat 2.7 eigenaars op het forum zitten, zo kunnen we elkaars ervaringen uitwisselen en de nodige vragen en tips aan elkaar doorspelen! tot ergens onder weg mannen! 😉

er zitten precies veel mensen met een 2.7 op het forum, maar ja zijn ook zeer leuke en goede wagens in tegenstelling wat beweerd wordt 😈

@jeansprint, heb ook een 2.7, maar geen S. De modificatie van de kettingspanners heb ik ook. Goede motor, ben er tevreden van, geen getik of gerammel en ook geen olieverbruik 🙂

Nog steeds geen sprake van enig slipspoor op mijne beton… 🙄

en een slipspoor op u oprit trekken! beloofd 😯 😯

We zijn vandaag tot aan uw garageke gereden…gene Jeansprint en 911 gezien 🙁

Tot héél binnenkort 😛

hé nicovera, rijd nog niet rond! staat wel al te blinken in mijn garagebox, hoop volgende week de nummerplaten in de bus te hebben en dan kunnen we “vlammen” als het winterweer het toelaat natuurlijk! kom zeker en vast eens op bezoek en een slipspoor op u oprit trekken! beloofd! CU jeansprint

En rijd hij al rond ??? 8)

foto’s van jeansprint op mijn site te bewonderen 😉 ❗

klikkerdeklik

[size=59:3qgzxqvp]-link ingekort door mod-[/size]

geen extra foto’s om te posten, altijd leuk om te zien 😀

bedankt voor het warme onthaal, dit doet deugd! het is inderdaad een amerikaan, via een tussen persoon gekocht van eerste eigenaar, met alle fakturen en papieren erbij.

heeft inderdaad een “five blade” om voor de koeling te zorgen, de upgrade voor de kettingspanners ga ik zeker bezien! mercikes, jeansprint 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.