Home › Forum › Zeverhoekje › Even “vreemdgaan”
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
31 juli 2016 om 13:32
Afsplitsing vanuit het boxtergedeelte 4 obvious reasons Ik hoop dat het éénmalig gepermitteerd is om aan “nestbevuiling” te doen op een Porscheforum. :engeltje:
-
MakerDiscussie
-
Ook hier een dikke proficiat met je aankoop. Zelf vorige Zondag als Co meegedaan met een Spit aan de Classic Boulevard :up: Zaaaalig wagentje :lekker:
Veel plezier Igor ! Ik ben fan , schoon koppel; de Spit en de Shark :first:Van harte merci mannen. Ook over deze wagens is er dus duidelijk geen gebrek aan kennis op dit forum. :up: Jullie zullen mij ten gepaste tijden wel horen als ik vragen heb 😀
Tof reisverslag Patrick, we zijn van plan ook wel een paar deftige tripjes te ondernemen maar zo ver de Alpen in is al een hele expeditie me dunkt.
Het is 6 weken wachten op de levering maar alles is dan wel geregeld door het bedrijf waar ik hem kocht. In en export én de TC. :up: Enkel de verzekering moet ik dan nog regelen en ik ga deze toch wel omnium verzekeren via de BFOV.
Hij zal er op tijd zijn voor de Lizzytrip anno 2016 dus.
Een ander voordeel aan deze is toch ook het budget: We zitten zo ruim onder budget dat we veel sneller kunnen investeren in de “Shark.” Het testen van de Boxsters heeft eigenlijk nog maar is benadrukt hoe zot we van de 928 zijn en wat voor een geweldige wagen het is.Denkdat het ondertussen al een 8 jaar geleden is dat we met onze Spifire naar Oostenrijk reden. Verslagje nog terug gevonden op de site van de Spitfireclub.
En ja, ‘t was toen ool al ne gelen….
:drink:Als ex-rijder van een Spit kan ik je enkel feliciteren met dergelijk pracht exemplaar.
:respect2:
Niet schrikken als de Spit zijn sporen uit zet. Iedere Triumph moet wat olie lozen, behalve als de olie op is.
En in de regen is het dak niet 100% dicht. Hou maar iets binnen handbereik.
😀
Veel veilige km gewenst met deze Brit.
Mocht je adressen willen voor onderdelen etc, stuur gerust een pm.[quote=”Igordiver” post=239025] De probleem kilometers valt naar t schijnt wat af te wachten met een Brit maar dat zien we wel. Het is eenvoudige technologie hé.[/quote]
5 Engelse klassiekers gehad, en allemaal met op vakantie geweest zonder problemen.
Zelfs met de Triumph Stag die als zeer onbetrouwbaar te boek stond tot in Italië geweest zonder problemen. 💡Heeft niks met keuring te maken, maar met onderhoud. 😉
En als je probleempjes die bekent staan bij elk model oplost, zijn ze heel betrouwbaar door de simpele techniek.Merci mannen, ja het is een “nieuwe oude” 😀 Hopelijk moet ik er ni te veel mee door een plas rijden. De probleem kilometers valt naar t schijnt wat af te wachten met een Brit maar dat zien we wel. Het is eenvoudige technologie hé.
verrassende keuze :geek:
veel toffe veilige probleemloze (ont)spannende kilometers met jullie “nieuwe” ride !!:applaus: :applaus: :respect2: :hail:
tis precies ne nieuwe halloo zeg, zo zie je ze niet veelMerci mannen. De Spit heeft inderdaad de nodige cool en tja oldies, het blijft iets speciaal.
Merci voor de tip Wim. Ons was het zelfs niet opgevallen. Ga ik alsnog even achteraan. Ben me nu pas aan het verdiepen in de Spit, had me niet ingelezen alvorens “Thin Lizzy” te bezichtigen er vanuitgaande dat zowel ik als Madame boxster niet van gedacht gingen veranderen ivm. de dakloze flat six.Nen dikke proficiat :first: :first:
Eigenlijk groot gelijk dat je de Spitfire gekozen hebt, je kan moeilijk als langharige metalgitarist in een coiffeurswagen als een boxster rijden hé.
Mooi :up:
Maar als ik een kleine opmerking mag maken. 😳
Nu nog even de dashboard cover met handgreep zoeken voor de voorkant af te werken, zie je de gaten niet meer onder de bovenkant. 😉Of heb je deze er nog bij afgedwongen. 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.