Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3
- Dit onderwerp bevat 159 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 5 maanden geleden door turbowannes.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
afgelopen zondag naar een meeting geweest in nederland, met allemaal speciaal gerief , en ik moet zeggen dat mijn turbo goed zijn manneke heeft gestaan!
We waren vanuit belgie met een 9 tal wagens afgezakt , en zeker niet de minste, zo was er een gallardo , diablo, porsche 997 4S, porsche 996 turbo, porsche cayman, audi RS 6 MTM, corvette Z06, lotus elise, en mijn porscheke.
Onderweg af en toe wa spellekes gespeelt , en me zeker niet belachelijk gemaakt 😉
waar ik het meest van verschoot was de acceleratie van de vette 😯 … man man , op een gegeven moment reed ik 180 en toen ik in mijn spiegel keek was het net of ze hadden en torpedo afgevuurd!!!
moest ik op dat moment een schietstoel hebben gehad , ik had hem getrokken 😯 😛[quote=”AutosDekens”:1746e70z][quote=”eric63″:1746e70z]iemand toevallig eentje op overschot ❓
Thx, Eric[/quote]
Ik denk dat ik nog een nieuw nederlandstalig instructieboekje liggen heb, ik kijk het even na. Ik bestel ze regelmatig, ook als ik ze niet onmiddellijk nodig heb omdat het vaak lang wachten is.[/quote]
Johan,
Laat gerust iets weten mocht je er ééntje hebben.
Thx, Eric
[quote=”eric63″:20cdrpkk]iemand toevallig eentje op overschot ❓
Thx, Eric[/quote]
Ik denk dat ik nog een nieuw nederlandstalig instructieboekje liggen heb, ik kijk het even na. Ik bestel ze regelmatig, ook als ik ze niet onmiddellijk nodig heb omdat het vaak lang wachten is.
[quote=”cabrio wim”:3fxz2urf][quote=”eric63″:3fxz2urf] Dus nog altijd maar wachten, iemand toevallig eentje op overschot ❓
Thx, Eric[/quote]
Probeer hier eens.
http://www.renntech-porsche.nl/catalog/index.php?cPath=934_940
Wim,
Bedankt voor de link, maar als ik correct lees enkel te verkrijgen in de duitse taal 🙁 .
Niet mijn sterkste punt, ik prefereer toch nederlandstalig. Toch bedankt.Eric
Instructieboekje zou nogthans niet zo lang mogen achterblijven.
2,5j geleden mijn besteld in Geel bij Verellen en 3 weken later was het er met het cabrio addendum en volledig in het nederlands… 15euro ongeveer dacht ik dat het was
[quote=”eric63″:285easr3] Dus nog altijd maar wachten, iemand toevallig eentje op overschot ❓
Thx, Eric[/quote]
Probeer hier eens.
http://www.renntech-porsche.nl/catalog/index.php?cPath=934_940
[quote=”Audiotronics”:3v715hlk] na een lange babbel een beetje overeengekomen over de prijs en wat zij op hun kosten nog gingen repareren. De verkoper ging mij verwittigen wanneer de wagen klaar stond voor een proefrit. De verkoop was zo goed als rond.
Zelf 2X gebeld maar er was nog niets aan de wagen gedaan. Daarna NOOIT meer iets van gehoord. Dus gelaten voor wat het was en verder op zoek gegaan.[/quote]
Toeval of niet maar ik heb daar identiek hetzelfde voorgehad rond de periode van oktober 2007.
Ik ben dan eveneens verder gaan zoeken.Ongeveer 2 maanden geleden heb ik daar een nederlandstalig instructieboekje voor mijn 993 gaan bestellen. Volgens mij is die postduif nog altijd niet aangekomen in Duitsland 🙁 ?:
Thx, Eric
Ook geen goede ervaring mee. Was daar vorig jaar gaan zien voor een zilvergrijze 996 4S die ze te koop hadden staan. Na veel gezever wou de verkoper toch de wagen laten zien. Stond boven op een parking met defect voorwiel (potentiële koper had tegen de borduur gesmakt tijdens een proefrit). Wagen stond er echt smerig bij en de verkoper deed niet de minste moeite om de wagen aan te prijzen. na een lange babbel een beetje overeengekomen over de prijs en wat zij op hun kosten nog gingen repareren. De verkoper ging mij verwittigen wanneer de wagen klaar stond voor een proefrit. De verkoop was zo goed als rond.
Zelf 2X gebeld maar er was nog niets aan de wagen gedaan. Daarna NOOIT meer iets van gehoord. Dus gelaten voor wat het was en verder op zoek gegaan.
Heb jouw wagen al in het echt gezien en die is echt zeer knap.
Zo een opmerking is idd niet gepast.
bij mij kwam het over alsof hij al direkt een vooroordeel moest hebben …
Ik vind je mag en moet zelfs kritisch zijn als je een diagnose stelt, maar je moet ook objectief blijven…het is niet verboden ook eens iets positief te zeggen toch?
iedereen die mijn wagen al heeft gezien weet dat het een mooie wagen is , en dat nu juist die velgen hem dat ietsje meer geven….en dan net daarover gaat hij zagen…. en dat heeft dan nog niks te maken met de technische capaciteiten van de wagen ….
maar geen probleem , als de koper de velgen niet wil…. ik heb al meerdere kandidaten….
we zullen wel zien wat er van komt , maar mij gaan ze daar zeker nooit meer zien…. ik heb geeneens de moeite meer gedaan om in de showroom een kijkje te nemen….
ik kan alleen maar zeggen dat ik steeds alles aan mijn wagen liet repareren zelfs alvorens het stuk was ( als de motor eruit is moet je ervan profiteren)…ik heb van alles de factuur en een fotoreportage….meer kan ik ook niet doen…
en ja er is ergens een miniscuul gaatje in de uitlaat, maar dat is op een plaats ( afblaas of zoiets) waar ze zo fijn en dun is dat je toch niet kan lassen …en dan kan je beter voort blijven rijden tot het compleet stuk is vind ik ( of storend) ;;.momenteel vind ik het zelfs een mooi geluid maken…en het is beter dat de uitlaat een beetje tikt als dat er kleppen zijn die tikken ..toch? 😉
In het magazijn ben ik steeds heel goed verder geholpen en zeer vriendelijk.
Toen ik indertijd een probleem had met de verwarming van mijn S heeft die magazijnier mij meegenomen naar de werkplaats en heeft daar de mechanieker die zich voornamelijk met de oudere types bezighield mij heel goed verder geholpen.
De nodige uitleg en raad gegeven en ook heel vriendelijk.Dus bij mij geen slechte ervaringen maar gezien ik mijn wagen er nog nooit heb binnen gedaan is deze ervaring zeer beperkt.
dikke ride, ivm je ervaring bij Porsche center antwerpen, idd een tristige bedoening, er zit der daar maar enen toffe en dat is in’t magazijn, ze staan daar met twee waarvan ene zelfs tegen zijn goesting ‘s morgens moet kakken en den andere is nen toffe pee, ‘t is den diene die mij heeft kunnen overtuigen om mijn 993 in orde te zetten en geen 996 te kopen
grtz Geert 😉
jammer verhaal Wannes…da’s ook nogal een kerel met feeling voor commerce precies 😕
Kanppe foto’s in ieder geval!
Porsche Antwerpen is de meest zielige garage in het westelijk half rond.
Meer kan ik er niet over zeggen.
Of toch, ik kom daar van ze leven niet meer binnen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.