eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)

• zo trof ik hem dus gisteren aan…

als hij nu terug perfect loopt , kan het wel zijn dat ik nog opteer voor het factory power pack 😉 kwestie van een beetje mee te kunnen met de stroom :mrgreen:

Heb hem vandaag op de brug zien staan bij Steven, mooie wagen , en je andere set velgen… amai, die blinken intussen nogal…

eneuh… hoorde ik daar iets vliegen over nog wat extra pk’s ?

8)

en ik kan jullie nu al verzekeren dat het nog beter gaat worden…. de motor is uitgebouwd , en de weg is nu dus open om alles waar aan getwjfeld wordt te vervangen…
            inclusief de koppeling.
            De leidingen van de airco ga ik laten vervangen door nieuwe zodanig dat ik met het nieuwe gas kan werken.
            de 3 delige RH velgen zijn gedemonteerd en de randen zijn gepolierd en de harten in grondverf gespoten.
            Volgens de eerste bevindingen van PSO zou de motor er nooit eerder zijn uit geweest, en stond de motor te snakken naar een onderhoudsbeurt 😉 wat dus ook wel kan wijzen op de juistheid van de kilometerstand, wat ook al meevalt…er zullen natuurlijk wel serieus wat kosten aan verbonden zijn , maar daar krijg ik normaal wel een gezond beestje voor terug 8) foto’s volgen morgen zeker en vast….

1 woord ====> p r a c h t i g

😛

ken

zalige en heel vette wagen 😈 😈

Feli met je aankoop!!!

Dit was dus ook mijn eerste p! Don’t worry, be happy…. but careful!

Prachtige wagen en zeker die velgen

wreed schoon machien, altijd zot geweest van deze wagens 8)

grtz Geert 😉

In ieder geval al goede kleurkeuze 😉

Super knappe wagen.
                            Van harte welkom hier

Prachtige wagen!!

Be Carefull. Als eerste porsche direct een Turbo 3.3 oppassen , vooral bij vochtig wegdek

[quote=”enrico”:tvdy9ctd]Hallo,Wannes
                                Knap speelgoed heb je daar.
                                Wanneer volgt het eerste rondje Ring ???[/quote]

Ik ken Wannes niet goed, maar in het geval dit zijn eerste Porsche is, zou ik toch eerst de wagen goed gewoon worden. Zo een turbo lijkt me toch iets wispelturiger dan een Cayman.

Hallo,Wannes
                                  Knap speelgoed heb je daar.
                                  Wanneer volgt het eerste rondje Ring ???

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.