eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 159)
    • Wat een triest verhaal …

Ik geloof dat de namaak speedlines geen van allen 40 schroefjes hebben, i.t.t de speedlines die er exact 40 hebben. (als ik me goed meen te herrinneren)

iemand ervaring met porsche center antwerpen? ben daar vandaag lanfsgeweest voor een diagnose te stellen op vraag van een mogelijk koper.

Ik vond dat daar maar een droevige bedoening…was echt wel tegen de goesting mijn gedacht…

diene kerel die het moest doen was bijzonder weinig van zeggen , en als hem dan al iets zei trok het nog op ni veel…

begint hem daar te zagen dat mijn velgen namaak velgen zijn…. omdat er geen speedline op de rand staat gedrukt… om te beginnen zijn ze compleet opgepolierd , dus moesten die letters er op gestaan hebben , dan waren ze er toch af geweest .. ik vraag me af waar hij zich op richt om dat vast te stellen?

Naar mijn mening zijn er toch ook verkocht geweest zonder die letters op?

Ik heb al namaak toestanden gezien , en dat is hele andere shit..veel zwaarder , en niet driedelig…sommigen hebben zelfs fake vijzen…

en omdat ik het daar niet eens mee was was hij lastig en heeft de diagnose afgebroken…

nog even wat pics van een paar weken geleden …een zonnige zondag op de ring….

op de parking

aanschuiven voor het grote werk

de actie

[quote=”Setakira”:31bk20se]Mooi, kan je zo de havens op de kaais binnenrijden?

Die foto tussen die hoge muren van containers is een mooie.[/quote]

ik heb daar wel halsbrekende toeren moeten uit halen om er te geraken…van de ene kant liep er een treinspoor over de hele lengte, waarvan het ijzer wel 20 cm omhoogstak , dus daar kon ik niet over , en van de andere kant was er en plas die zeker ook 20 cm diep was ( heb er een steentje ingesmeten, en het is nog aan het zinken 😆 )dus dan hebben we maar een alternatieve weg gezocht en stapgangs binnengeslopen 😉

mooie foto’s

Mooi, kan je zo de havens op de kaais binnenrijden?

Die foto tussen die hoge muren van containers is een mooie.

voila da zijn ze 😉

tijd voor nog eens een par pics!! vandaag was het een zalig weertje om eens af te zakken naar de kust…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.