eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
    • De solden beginnen vroeg dit jaar 😉
      Wel een heel tof toestel.Werkt zoals het moet zonder prullen aan.Wordt regelmatig verkocht ❗

[quote=”turbowannes”:6u43blqm]

zo ziet dat diertje eruit 😉 [/quote]

solden !!!! nu 299€ !!bodemprijs….

Wim

[quote=”terrum”:m6n69kcp]Hey,heb je ook een prijs in gedachte voor dit toestel

mvg Geert 😉 [/quote]

[quote=”turbowannes”:m6n69kcp] ik betaalde hem 499€ en hij mag weg voor 399€.[/quote]

En kunnen lezen ook niet. 😆 😆 😉

daarstraks efkes mijn andere velgen gestoken , dan kan ik er in de winter ook al eens mee buitenkomen 😉 let niet op de kwaliteit , want het is met de gsm getrokken…

ik dacht aan 399€…

Hey,heb je ook een prijs in gedachte voor dit toestel

mvg Geert 😉

Heb je’m eigenlijk ooit getest met GSM? Ik gebruik TomTom maar die valt tegen als Bluetooth Carkit…

zo ziet dat diertje eruit 😉

heel efkes off topic, maar ik wil het toch ergens plaatsen en ik weet niet waar. ik verkoop mijn pioneer AVIC-S2 navigatiesysteem , 2 maanden oud , en even veel keren gebruikt… hij zit dus nog in de doos met alle prularia die erbij horen . ik betaalde hem 499€ en hij mag weg voor 399€.

de reden van verkoop is , dat ik hem gewoon niet dikwijls genoeg gebruik , en als ik er eens eentje nodig heb , dan neem ik diene van mijn schoonbroer. en in de winter ga ik zowiezo al bijna niet rijden , dus vandaar.

Schoon gerief 🙂 D

Mooi mooi, zéér mooi.
                          Ik ga hier binnenkort ook eens een reportageke posten van die van mij (‘4S-ke’), maar eerst mogen de mannen van Meguiars eerst eens hun werk komen doen … Blinken zal ze 😉

een paar special effects…

een paar wetlooks…

nog efkes wat pics plaatsen van ons dikke 😉

spijtig genoeg kunnen ze het bij hun nieuwe wagens precies niet meer zo goed garanderen..mijn vader heeft een cayenne S van nog geen 4 jaar , en al voor 140.000 bfr kosten gehad aan zijn luchtvering…en garantie??? tot aan de poort ja…tot over 5 maand had hij 2 porsches ( carrera4S) welnu…binnen 2 maand heeft hij ze alle 2 vervangen door mercedessen…spijtige zaak, maar als je zoveel geld geeft voor een auto, dan mag de garantie wel wat ruimer genomen worden… ging steeds met de 2 voertuigen naar verellen in geel , waren alle 2 zo goed als full option…en dan zulk een service??? spijtige zaak…
                                  ik zal mijn goeie oude turbo nog maar wat bijhouden 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.