Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3
- Dit onderwerp bevat 159 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 8 maanden geleden door turbowannes.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
De solden beginnen vroeg dit jaar 😉
Wel een heel tof toestel.Werkt zoals het moet zonder prullen aan.Wordt regelmatig verkocht ❗[quote=”turbowannes”:6u43blqm]
zo ziet dat diertje eruit 😉 [/quote]
solden !!!! nu 299€ !!bodemprijs….
[quote=”terrum”:m6n69kcp]Hey,heb je ook een prijs in gedachte voor dit toestel
mvg Geert 😉 [/quote]
[quote=”turbowannes”:m6n69kcp] ik betaalde hem 499€ en hij mag weg voor 399€.[/quote]
En kunnen lezen ook niet. 😆 😆 😉
daarstraks efkes mijn andere velgen gestoken , dan kan ik er in de winter ook al eens mee buitenkomen 😉 let niet op de kwaliteit , want het is met de gsm getrokken…
Hey,heb je ook een prijs in gedachte voor dit toestel
mvg Geert 😉
Heb je’m eigenlijk ooit getest met GSM? Ik gebruik TomTom maar die valt tegen als Bluetooth Carkit…
heel efkes off topic, maar ik wil het toch ergens plaatsen en ik weet niet waar. ik verkoop mijn pioneer AVIC-S2 navigatiesysteem , 2 maanden oud , en even veel keren gebruikt… hij zit dus nog in de doos met alle prularia die erbij horen . ik betaalde hem 499€ en hij mag weg voor 399€.
de reden van verkoop is , dat ik hem gewoon niet dikwijls genoeg gebruik , en als ik er eens eentje nodig heb , dan neem ik diene van mijn schoonbroer. en in de winter ga ik zowiezo al bijna niet rijden , dus vandaar.
Mooi mooi, zéér mooi.
Ik ga hier binnenkort ook eens een reportageke posten van die van mij (‘4S-ke’), maar eerst mogen de mannen van Meguiars eerst eens hun werk komen doen … Blinken zal ze 😉spijtig genoeg kunnen ze het bij hun nieuwe wagens precies niet meer zo goed garanderen..mijn vader heeft een cayenne S van nog geen 4 jaar , en al voor 140.000 bfr kosten gehad aan zijn luchtvering…en garantie??? tot aan de poort ja…tot over 5 maand had hij 2 porsches ( carrera4S) welnu…binnen 2 maand heeft hij ze alle 2 vervangen door mercedessen…spijtige zaak, maar als je zoveel geld geeft voor een auto, dan mag de garantie wel wat ruimer genomen worden… ging steeds met de 2 voertuigen naar verellen in geel , waren alle 2 zo goed als full option…en dan zulk een service??? spijtige zaak…
ik zal mijn goeie oude turbo nog maar wat bijhouden 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.