Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3
- Dit onderwerp bevat 159 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 5 maanden geleden door turbowannes.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Mee oppassen andere turbos.
Chassis kan scheuren en levensduur motor gaat er sterk op achteruit.
Niet voor niets worden de turbos beperkt in vermogen, regel Porsche is dat wagen meer dan 20j moet meegaan…ik ga eens horen achter dat power pack dat ze oem voorzagen op dit model 😉
[quote=”turbowannes”:jtyfnayj]… dat ik er nog wel eens een dikkere turbo ondergooi…maar dat zal dan ook voor volgende zomer zijn.[/quote]
Kan dat zomaar? Heeft Porsche dan verschillende turbo’s voorzien voor deze wagen? Of is het een andere turbo die ook past?
Inderdaad, het zou zonde geweest zijn om er slechts zo kortstondig van te genieten !
ik heb er eens diep over nagedacht…en ik denk dat ik mijn turbo lekker zelf ga houden 😉 …het is een zalige auto , en hoe meer ik ermee rijd hoe liever… dacht eerst iets nieuw in de plaats te kopen , maar als derde wagen vind ik dat zonde…kan ik beter nog een jaartje wachten en dan een van mijn daily’s wegdoen voor iets nieuw. wat wel kan zijn is , dat ik er nog wel eens een dikkere turbo ondergooi…maar dat zal dan ook voor volgende zomer zijn.
Knap knap knap, ik heb bijna dezelfde look gehad als jij de echte…
het blijft de mooiste sportwagen die er is 😈
natuurlijk is verlof nog leuker…maar het is altijd hetzelfde…als er iets te doen is valt het altijd samen met iest anders dat ik wil doen… keuzes hé 😕
spijtig genoeg …ik ben op verlof dan 😥 want voor zoiets ben ik altijd in.We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen hoop ik.
Geen zin om op 16 oktober naar zolder te komen (vroemdag)?
Kan je eens naast zijn grote broer staan (964 3.6 turbo 🙂 )ben er reeds 1 keer mee op de Nurburgring geweest , en dat is eigenlijk vrij goed meegevallen…ik heb het rondje wel tamelijk rustig afgelegd, want zo een turbogat moet je met respect behandelen 😉
maar weer eens is het bewijs geleverd , een porsche is gewoon gemaakt om op een circuit te rijden…nooit sta je in de verkeerde versnelling…steeds weer heb je koppel genoeg om van de ene naar de andere bocht te duiken…en de remmen voldoen perfect.
Ik ga zeker nog terug gaan! Maar ik denk wel niet dat ik snel de zijkanten van mijn banden zal verslijten ( zoals ik doe bij de mini en de 535) daarvoor moet ik eerst echt zijn limieten kennen , en die ga ik niet zoeken op de ring 😕
Met de mini moet ik snoeihard door de bochten gaan om de tijd die ik verlies op vals plat in te halen..met de porsche heb ik overal power genoeg , en moet ik me dus niet in de gevarenzone begeven om plezier te hebben.heb juist de zelfde en mijn het helemaal eens met jouw echt een zallige wagen om mee te rijden heb in 2 maand 6000km gedaan in belgie ,frankrijk en spanje echt de max 😀 P
zeg wannes en wat zijn jouw inpresies op circuit ❓afgelopen weekend trouwens een leuke attentie gekregen…sta ik daar geparkeerd , en plots steekt er een briefje onder de wissers….denk van shit een bekeuring…is het gewoon een liefhebber die vond dat mijn wagen zo mooi stond , dat hij ook wilde weten wie daarvoor verantwoordelijk was…heb dan ook een zalig gesprek gehad met die man , en hem het adres van PSO doorgegeven. altijd leuk als je positieve reacties krijgt 😉
ik moet zeggen , zolang mijne maat niet in de buurt is met zijne rode fiat, ik in de porsche kan rekenen op veel bekijks 8) en dat voor een fractie van het geld 😛
ik begin hem ook meer en meer te leren kennen, en het is een zalig machien om mee te rijden….
ik heb daarnet eens even mijn facturen bij elkaar genomen , omdat ik van plan ben hem te laten schatten…ben tot de vaststelling gekomen dat ik voor de 45000€ de speedline’s er niet ga bijgeven…en dan nog zal het maar prijs om prijs zijn…
😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.