eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 159)
    • Dat is de porsche 😯 . Ga je nog spijt van hebben als je hem verkocht heb. Voor dat bedrag (uw verkoopsprijs) gaat ge weinig of niets vinden waar je evenveel plezier aan gaat beleven. Ik heb vroeger ook een zwarte 930 turbo gehad en weggedaan. Daarna de 964 turbo gehad en overgelaten. Nu nog spijt van 😥 .

Wel benieuwd wat je gaat kopen als deze weg is 😉

Prachtige wagen, Wannes!!!

En die Fiat mag er ook wel wezen! 😉

let op, hij “moet” zeker niet weg!! hoe meer ik ermee rijd hoe zaliger ik hem vind ( heb er de afgelopen week 1000km mee rondgepimpt)

wat er in de plaats zou komen staat eigenlijk ook helemaal niet vast, misschien laat ik mij eentje bouwen of misschien wordt het een nieuwe…moest ik geen 2 kinderen hebben , het zou misschien een rode fiat kunnen worden , maar zoveel geld uitgeven om op zondag als ik naar de zee ga, toch nog een andere auto te moeten nemen vind ik een beetje dom….

ik ga alvast wat proefritten maken … 😉

Prachtige wagen !!!

En toen zag ik hem daar plots staan !!!

KLIK HIER OM HEM TE ZIEN

Nu ben ik toch eens benieuwd wat daar in de plaats gaat komen ?? 😮

Had ik het geld toch maar eens hé

😯 lebber lebber…..

die maat is een gezegend man, lotto gewonnen of zo???
                en jij ook trouwens 😉 )

ook eventjes ne maat zijn speelgoed mogen ontmaagden….man man…dat is natuurlijk dag tegen nacht 😯 …. ik ging het even rustig doen als met de porsche…maar die wagen geeft u zoveel vertrouwen….de elektronica rules in die kar!!

vorige zondag eventjes een circuitdoop gegeven aan de turbo 😉

thx 😉

Dit is één van de mooiste Porsches die ik ooit heb gezien … Ook superknappe velgen !!! Proficiat Turbowannes ❗ 😉

[quote=”WB”:30mpk5oi]Inderdaad heel mooie foto’s!!!!!! Heb bij men 3.2 ook eens last gehad van
                          rook en een geurtje boven het rechter achterwiel. Was soms echt vervelend als ik voor een rood licht moest stoppen. Kwam toen van een lekje aan de oliekoeler waardoor er wat olie op de warme uitlaat drupte…..ik geef het maar mee voor wat het waard is.
                          greez
                          WB[/quote]

wel ik denk dat het idd van het oliereservoir komt , want de lek is precies daar waar de darmpjes zitten , ik ga hem een van de dagen eens op de brug zetten en misschien kan ik het al oplossen door de collierkes al wat bij te draaien.

ken

[quote=”911-lover”:zy018z76]Dat is toch wel echt een adem benemende wagen 😯 [/quote]

volledig mee akkoord 😀 8)

Komt er heeeeeel mooi voor, je mag er fier op zijn

blijft nog een van de mooiste samen met de 993 turbo en de RS vind ik persoonlijk

Dat is toch wel echt een adem benemende wagen 😯

WB

Inderdaad heel mooie foto’s!!!!!! Heb bij men 3.2 ook eens last gehad van
                                rook en een geurtje boven het rechter achterwiel. Was soms echt vervelend als ik voor een rood licht moest stoppen. Kwam toen van een lekje aan de oliekoeler waardoor er wat olie op de warme uitlaat drupte…..ik geef het maar mee voor wat het waard is.
                                greez
                                WB

mooie foto’s !!!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.