eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 159)
        • en ja de verlaging zit er ook reeds op 😀 die gasten van PSO zijn echt de MAX!!

en nee…hij is nog niet kapot …ze wilden effe zien of hij op de takelwagen past 😉

teaserke van de schone en het beest…..straks ga ik hem halen

normaal is hij zaterdag klaar 😉 heb toch ook ineens de veren besteld…ze gaan er dan wel niet onmiddellijk onderliggen , maar dan ga ik volgende week nog maar eens een dagje terug…ik kan niet langer wachten…ze zijn hem nu aan het opblinken 8)

misschien wel ja…mijne maat zijne 430 staat ook wat hoog vooraan…maar hij is op 1000 km dat hij hem heeft toch al een paar keer tegen de grond gegaan….onze wegen zijn hier niet voor voorzien…

Zet hem niet te laag, dan ga je overal blijven tegenhangen… Eens hij terug in mekaar zit, met die nieuwe velgen erop, gaat dat prima zijn 😉

‘t is gene foorbak hè 😉

normaal is hij tegen het einde van de week klaar 😉

nog juist wat twijfels over de veren….ik dacht dat hij nog wat kon lager geschroefd worden..maar dat blijkt alleen maar vanachter nog mogelijk..nu weet ik niet wat ik zou doen….andere veren steken zodat hij toch ook vooraan lager kan…of gewoon zo laten….iemand ervaring mee??

Ik zag ook geen binnenkanten eigenlijk…

idd alleen maar buitenkanten…en en paar teveel..maar die gasten zijn ondertussen ook nog met andere dingen bezig…

ik hoop idd van snel terug achter het stuur kunnen te kruipen…ik mis hem zo 😥 en ik vond dat hij al goed reed voor de werken…dus het kan alleen maar beter worden 😉

Idd Denis , je hebt gelijk

[quote=”Pascal”:2nw5o4jc] Loop je geen kans op loslating van de verf? ❓
                            (kan me vergissen natuurlijk… 😉 )[/quote]

Mis ik iets ? Ik kan geen foto vinden waar je de binnenkant ziet ??
                            Wel zie ik op een foto meer deksels dan op de auto horen. Vermoedelijk is dat de “huiskleur” voor de kleppendeksels bij die garage.

In ieder geval , knap werk , ik ben ook aan “iets” bezig en weet wat een werk erin zit. Bij mij gaat het wel veeeeel trager. Jij gaat in “no time” kunnen rijden. Veel plezier met je knappe Turbo.

die gasten hebben daar wel ervaring mee zeker…is niet hun eerste projectje …en zeker niet hun laatste 😉

Ik vermoed dat die gepoederlakt zijn.
                                Dit zal dan niet snel lossen.

Heel mooi! Persoonlijk zou ik de deksels niet aan de binnenkant gelakt hebben… Loop je geen kans op loslating van de verf? ❓
                                  (kan me vergissen natuurlijk… 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.