eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
    • 😯 😯 😯 😯

effe lijstje gemaakt van de to do dingen:

°monteren en balanceren banden
        °motor in en uitbouwen
        °motor en boite ontvetten en reingen
        °motorruimte en wielkassen middentunnel ontvetten en reinigen
        °kleppendeksels ontvetten , reinigen , stralen en lakken
        °motorbeplating idem
        °druklager
        °drukgroep
        °koppeling
        °gaffel
        °as voor gaffel
        °teflon busjes en lagers
        °6 bougiekes
        °luchtfilter
        °benzinefilter
        °13 liter olie
        °4.5 liter voor de boite
        °kleppendeksel dichting
        °olie filter
        °delco kap
        °rotor
        °kleppen regelen
        °bourage servopomp
        °bourage krukas
        °spanrol aircoriem
        °riem servopomp
        °riem luchtpomp
        °riem airco
        °riem alternator
        °co regelen
        °computer uitlezen op fouten
        °auto polieren in 3 stappen met machiene + sommige delen slissen met water
        °starter revisie
        ° injecteurs vervangen
        °mechanisme van open dak repareren
        °3M stickers op de billen plakken
        °details afwerken…

en dan nog nen deftigen radio met i pod mogelijkheden , en luidsprekers …en dan zou hij zo een beetje moeten af zijn…

is eindelijk uit elkaar… nu kan het echte werk beginnen… morgen gaat steven me een shoppinglistje en bijhorende rekening doorbellen…dan krijgen we al even een idee van de onkosten…. maar volgens steven is dit type motor een van de moeilijkste motoren om aan te werken…. en zal ik hem met respect moeten berijden 😉 …. morgen post ik wat pics….

[quote=”turbowannes”:624skt05]momenteel liggen ze te kloten aan de koppeling….er is daar één of ander stangske dat ze er moeten uittrekken om het geheel te kunnen demonteren, en dat zit rotsvast….anders was het al bijna af geweest….[/quote]

Hehe, heb daar ook ‘ns aan liggen prutsen op ‘n 993 RS van ne maat… Zit op ‘n blinde plaats, boven op de versnellingsbak, en je moet er langs onder aan kunnen… Slecht voor de vingerknokels 😀

Dat staafje houdt de koppelingsvork aan de koppelingsplaten (of zoiets 😀 )

momenteel liggen ze te kloten aan de koppeling….er is daar één of ander stangske dat ze er moeten uittrekken om het geheel te kunnen demonteren, en dat zit rotsvast….anders was het al bijna af geweest….

Serieuze werken.
                En blijkbaar vlot hetook nog een beetje.
                Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Anoniem

Me like a lot!!!!!

$rouji

Kerel met smaak!

proficiat 😉

Oja, die luchthappers ➡ Doen!

prachtig materiaal Wannes!!! Proficiat 8)

Die techart toestanden vind ik idd ook wel vet !
                        gewone luchthappers zou ik jammer vinden…

[quote=”turbowannes”:cdmqddn6]zou ik de mistlichten vooraan laten vervangen door luchthappers?[/quote]

nee, da’s meer iets voor de RS… Plus, als je ‘s nachts eens gaat rijden, zijn die mistlichten wel handig 😉

Je kan trouwens wel ‘n combinatie krijgen van TechArt:

zou ik de mistlichten vooraan laten vervangen door luchthappers?

en de velgskes…in grondverf…ze komen in het nachtblauw…en het veld rond het schildje ook.

de bandjes 8)

en de motor….die pics ben ik vergeten nemen 😳

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.