Eventjes voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eventjes voorstellen

• Maker
    Discussie

• duvelzuiper
    Deelnemer

Hey,

Dag iedereen, mijn naam is Robin 39j en woonachtig in Ninove.

Ben al een paar jaartjes aan het mee lezen en genieten van dit prachtige leerrijke forum. Ik zocht en vond hier meer dan genoeg inspiratie en tips dewelke uiteindelijk anderhalf jaar geleden leidden tot de aankoop van een 964 c4 cabrio. Deze verschafte me tot nu al bakken rijplezier maar daar hadden jullie wss niet aan getwijfeld.

Aangezien jullie heel misschien een paar foto’s willen bekijken voeg ik er enkele toe van de verkoper aangezien deze nu eenmaal beter gelukt zijn dan degene die ik ondertussen al genomen heb.

Attachments:
      • 9641.jpg
      • 9642.jpg
      • 9643.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Skoejn baksken !!! En dan nog ne ninovieter !

Veel sjans hee !
        😎
        Den James oitj Atom
        ofte ook bekend als Denderhoutem

Welkom, das gene Zeepkist! :first:

Welkom op het forum en knappe wagen :driver: :applaus: :applaus:

welkom,

ik ben blij dat er toch nog eens een Ninovieter is, mooie wagen!!!

Hi Zjiepkit,

hartelijk welkom hier!!

En een 964 … “voor de fijnproevers in levenservaring” …. prachtig gevonden Foost!! Kunnen we dat niet hebben op een nummerplaathouder???? :respekt:

Inderdaad Foost ik kan die sensatie alleen maar bevestigen….al moet ik toegeven dat de haartjes op mijn armen telkens recht komen als ik de sleutel omdraai….met het idee gespeeld om een 997 aan te schaffen maar ben blij dat ik bij de luchtgekoelde gebleven ben. Niet dat ik eraan twijfel dat de watergekoelde een schat aan fun verschaffen maar dat geluid is toch net iets anders. Radio staat dan ook nooit aan…wie heeft dat nodig met zo een orkest achter je.

Fijproever in levenservaringen zou ik me niet durven noemen…eerder een veelvraat in levenservaringen zowel de slechte als de goede zijn immers een leerrijke ervaring. Op vlak van auto’s ben ik dan weer zoals een vrouw en schoenen 🙂 Al denk ik dat deze toch een hele tijd in mijn garage gaat blijven staan. Op vlak van funwagens steekt deze er met kop en schouders uit boven mijn eerdere speeltjes.

Heb je al de kans gehad om met het achterraampje naar beneden geklapt en verder met gesloten dak te rijden? Ik kan het je ten zeerste aanbevelen. Het geluid van de gespierde luchtgekoelde krachtbron wordt als het ware naar binnen in de bestuurderscabine gezogen !!!
                    Als je eens een passagier met een onvergetelijke indruk naar huis wil sturen….DO IT…
                    Volgens mij moet de auto die meer rijplezier verschaft aan haar bestuurder dan een 964 cabrio nog uitgevonden worden . Je moet welhaast zeker een fijnproever in levenservaringen zijn met een dergelijke autokeuze ?

Hartelijk welkom :applaus: .
                      Je wagen ziet er heel mooi en verzorgd uit . :up:

welkom hier, een prachtige wagen man, proficiat

Komt inderdaad van bij Dekens, na een paar schitterende foto’s gezien te hebben op verkoopadvertenties die helaas niet al te hard overeenkwamen met de realiteit was het een echte verademing om bij Johan terecht te komen. Heeft in mijn ogen maar één nadeel en dat is dat Hasselt voor mij niet bepaald kort bij de deur ligt….wat dan weer relatief te noemen is in ons landje van melk en honing.

Van harte welkom!

PDS

Mooie auto !

Welkom op het forum :drink:

Welkom hier, mooie 964 :applaus: Aan de foto’s te zien, zou ik zeggen van bij Johan Dekens?

Welkom op het Porsche forum. :up:
                                  Oilst carnaval :drink: :drink:

Ik heb er lang gewoond en uitgegaan (en carnaval gevierd uiteraard 😀 ). Ik kom er wekelijks nog, vandaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.