Eventjes voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eventjes voorstellen

• Maker
    Discussie

• duvelzuiper
    Deelnemer

Hey,

Dag iedereen, mijn naam is Robin 39j en woonachtig in Ninove.

Ben al een paar jaartjes aan het mee lezen en genieten van dit prachtige leerrijke forum. Ik zocht en vond hier meer dan genoeg inspiratie en tips dewelke uiteindelijk anderhalf jaar geleden leidden tot de aankoop van een 964 c4 cabrio. Deze verschafte me tot nu al bakken rijplezier maar daar hadden jullie wss niet aan getwijfeld.

Aangezien jullie heel misschien een paar foto’s willen bekijken voeg ik er enkele toe van de verkoper aangezien deze nu eenmaal beter gelukt zijn dan degene die ik ondertussen al genomen heb.

Attachments:
      • 9641.jpg
      • 9642.jpg
      • 9643.jpg
    6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • Thx. Idd Jorge, lid van de zjiepkitten….dacht dat ik hier in alle “anonimiteit” kon vertoeven maar helaas terug gelinkt aan die bende zuipschuiten 🙂 Ook van Ninof miss ?

Dag Robin, welkom met je mooie 964 op het forum.
          Aan je forumnaam te zien ben je waarschijnlijk lid van carnavalgroep “de zjiepkitten’… 😉

Welkom met de mooie cabrio.

Prachtige cabrio
              We gaan nog een mooie nazomer krijgen :coolness:
              dat wordt genieten.

Bedankt, ik verzorg de kranige dame uiteraard met respect maar ben er niet te zuinig op…ze heeft teveel fun te bieden om een garage queen te zijn.

Attachments:
                • porsche4.jpg
                • porsche5.jpg
                • porsche6.jpg

welkom
                  super mooie auto
                  ben er maar zuinig op
                  :drink:

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.