- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 januari 2016 om 18:23
Hallo allemaal,
Mijn naam is Ben en al sinds mijn 2de levensjaar ben ik een ontzettend grote fan van het merk Porsche. Alles wat met deze wagens te maken heeft interesseert me dan ook ontzettend veel. Nu zou ik in de toekomst graag mijn passie nog eventjes tot zijn hoogtepunt brengen door natuurlijk een Porsche aan te kopen. Dat is ook de reden dat ik lid ben geworden van dit forum omdat ik voor mijn aankoop toch ook graag wat advies zou hebben van de ervaren leden hier op dit forum 😉 Momenteel gaat mijn voorkeur ontzettend hard uit naar de 996 carrera 4S. Deze kan je momenteel toch nog voor een goede prijs kopen denk ik, alleen is natuurlijk de vraag hoe het gaat zitten als ik hem ooit zou doorverkopen. Want vele mensen zien de 996 nog steeds als een mislukking van Porsche hoewel ik daar totaal niet akkoord mee ga 🙂 Zeker de 996 4S vind ik een pracht van een wagen en daarom zou ik hem toch graag ooit in mijn garage hebben staan. Momenteel rij ikzelf met een BMW 5-touring van 2014, maar zou de Porsche graag houden voor het weekend en om een keertje te gaan cruisen want daar kan ik ook ontzettend hard van genieten. Hebben jullie enig idee wat zulke wagen mij op jaarbasis zou kosten? En raden jullie dit model aan als eerste Porsche?
Ik hoor het natuurlijk ontzettend graag van jullie en alvast bedankt voor alle hulp en info.
Groetjes,
Ben
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.