- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 april 2007 om 04:17
Ben redelijk nieuw in de porsche wereld 😳 en sta op het punt van een mogelijke aankoop
Ben vandaag naar een 911 2.7 van 74 gaan kijken,
turbokit ”opgezet” 😕 en herspoten in blauw (audi kleur)
interieur kan een opfrisbeurt gebruiken,maar valt enorm goed mee
motor starte direct en draaide prima (zalig geluid)
MAAR
er is een turbo kit opgezet,echt niet fatsoenlijk gedaan!!!
door een klapband (vorige eigenaar) zo zei de verkoper (particulier) is er aan het achterspatbord een stuk weg,verder vertoont de carrosserie hier en daar scheurtjes door de ingewerkte kit,als de turbovleugel,gans de wagen zou dus voll bijgewerkt moette worden en herspoten worden,ook hier en daar kleine roestplekjes die als ”blaasjes” onder de lak zitten
km teller toont 87 000 aan (is wrsch al meer als 1 keer rond geweest)
alle papieren zijn in orde
natuurlijk vergeten naar het ohb te vragen 😡De verkoper:hele vriendelijke man,echt luchtgekoelde freak,had paar vw busjes staan,kevers,kahrman gia,……..kortom het stond er bomvol!
Hij vertelde me dat hij de wagen 12500 had betaald aan de vorige eigenaar
vraagprijs lag om en bij de 8000€ nu
7000 kreeg ik hem mee,lager ging hij echt nietALS ik deze wagen zou aankopen is het dan ook de bedoeling van deze voll aan te pakken,zou niet half afgewerkt buiten komen,er is dan ook geen haast bij,of dit nu 3,5 of 10 jaar in beslag neemt
Wat zijn jullie meningen hier rond?
Afblijven of koopje?
Klinkt mss raar maar diep vanbinnen zegt er iets me dat er iets van te maken valt,maar aan de andere kant…..
mss beter afwachten en verder kijken naar iets andersAls ”leek” kan ik jullie hulp wel gebruiken
Bedankt
Kristofomdat foto’s iets meer zeggen
(toen ik naast hem stond zag hij er wel ”iets minder goed uit”
[url=http://imageshack.us:2zukyp88]
[url=http://imageshack.us:2zukyp88]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.