evolutie van de prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 evolutie van de prijzen

• Dit onderwerp bevat 284 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Jens Beernaert
    Deelnemer

hallo,

ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
      deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
      aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?

wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 284)
      • het zal niet lang meer duren vooraleer we ook hier zullen moeten betalen om onze centen op de bank te laten staan, 1 à 2% is geen onrealistische prognose.

eigenlijk verliezen we nu door de lage intrest gekoppeld aan de inflatie al geld door het te parkeren bij een bank en het niet uit te geven of te investeren :happydance:

wie risico’s kan nemen en/of incalculeren kan geld verdienen maar het zal niet bij een bank zijn :popcorn:

zeg dat ik het gezegd heb :salut:

het zal niet lang meer duren vooraleer we ook hier zullen moeten betalen om onze centen op de bank te laten staan, 1 à 2% is geen onrealistische prognose.

eigenlijk verliezen we nu door de lage intrest gekoppeld aan de inflatie al geld door het te parkeren bij een bank en het niet uit te geven of te investeren :happydance:

wie risico’s kan nemen en/of incalculeren kan geld verdienen maar het zal niet bij een bank zijn :popcorn:

zeg dat ik het gezegd heb :salut:

[i]ECB duwt rente nog dieper onder nul

De Europese Centrale Bank (ECB) verlaagt de depositorente van -0,2 naar -0,3 procent om de te lage inflatie op te krikken. Nooit was de rente zo laag. De ECB meldt ook dat ze straks nog extra stimuli zal aankondigen.[/i]

Ziet er naar uit dat de prijzen nog ff in de lift zullen blijven zitten :popcorn:

Als ze het probleem met de te lage inflatie willen oplossen, moeten ze maar een oude Porsche in hun ‘korf’ opnemen :driver:

[i]ECB duwt rente nog dieper onder nul

De Europese Centrale Bank (ECB) verlaagt de depositorente van -0,2 naar -0,3 procent om de te lage inflatie op te krikken. Nooit was de rente zo laag. De ECB meldt ook dat ze straks nog extra stimuli zal aankondigen.[/i]

Ziet er naar uit dat de prijzen nog ff in de lift zullen blijven zitten :popcorn:

Als ze het probleem met de te lage inflatie willen oplossen, moeten ze maar een oude Porsche in hun ‘korf’ opnemen :driver:

Gisteren in Essen een Porsche 911 2.7RS voor 790.000 euro (of was het nu 730.000 euro). In ieder geval evenveel als een 9818 spyder die er ook stond. Dan vraag ik mij af als je echt bergen geld hebt gaat het verstand dan verloren? Of een 993 turbo voor 199.000 euro. En zo stonden er nog tientallen. Ik zal nooit begrijpen waarom iemand zoveel geld aan een oude wagen geeft.

Gisteren in Essen een Porsche 911 2.7RS voor 790.000 euro (of was het nu 730.000 euro). In ieder geval evenveel als een 9818 spyder die er ook stond. Dan vraag ik mij af als je echt bergen geld hebt gaat het verstand dan verloren? Of een 993 turbo voor 199.000 euro. En zo stonden er nog tientallen. Ik zal nooit begrijpen waarom iemand zoveel geld aan een oude wagen geeft.

Das
                    Das

Ik zou wel eens willen zien hoeveel van die annonces gewoonweg fake zijn om de boel kunstmatig hoog te houden ?!
                        Annonces van auto’s die niet bestaan, auto’s die al verkocht zijn enzovoort. Als die virtuele shit eruit zou zijn denk ik dat het beeld heel wat anders zou zijn.

Ik zou wel eens willen zien hoeveel van die annonces gewoonweg fake zijn om de boel kunstmatig hoog te houden ?!
                          Annonces van auto’s die niet bestaan, auto’s die al verkocht zijn enzovoort. Als die virtuele shit eruit zou zijn denk ik dat het beeld heel wat anders zou zijn.

Zelfs als gaat het voor dit soort bedragen alleen maar van de ene “handelaars-hand” naar de andere “handelaars-hand”… :bounce: …lijkt verkocht dus zal de markt-prijs 😉 wel zijn… :think: 😐

Zelfs als gaat het voor dit soort bedragen alleen maar van de ene “handelaars-hand” naar de andere “handelaars-hand”… :bounce: …lijkt verkocht dus zal de markt-prijs 😉 wel zijn… :think: 😐

Wim

Ook al is dit zo, gaat nergens over en is gewoon belachelijk. 😯

Maar zolang ze de prijzen hoog houden en het voor dat bedrag (snel) verkocht wordt, zijn we er nog niet.

Wim

Ook al is dit zo, gaat nergens over en is gewoon belachelijk. 😯

Maar zolang ze de prijzen hoog houden en het voor dat bedrag (snel) verkocht wordt, zijn we er nog niet.

ik denk dat er daar maar een 1014 stuks zijn van gemaakt

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 284)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.