evolutie van de prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 evolutie van de prijzen

• Dit onderwerp bevat 284 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Jens Beernaert
    Deelnemer

hallo,

ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
      deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
      aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?

wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 284)
      • Ja… Maar vele potentiële kopers zijn nu ook weg vanwege de prijs evolutie en gaan naar andere merken. Eentje kopen zal moeilijk zijn maar verkopen zal ni makkelijker worden in the long run….

In de RS PORSCHE MAGZINE van deze maand (nr 4) staat een interessant artikel met als titel “marktspiegel”. Dat gaat over de evolutie van de marktprijzen. Er staat oa in dat het voor het ogenblik al porsches van de seventies is wat de klok slaat. Goede tijden dus voor wie er één heeft

En zonder garantie! :wtf:

En zonder garantie! :wtf:

porsche 993 turbo S, buy it now price: 525K $
                veiling: KLIK

993turboS.jpg

porsche 993 turbo S, buy it now price: 525K $
                  veiling: KLIK

993turboS.jpg

3950 euro voor een versleten Targa dak? 😯 😯

Vorig jaar eentje gekocht (als reserve, je weet nooit) voor 200 euro.

3950 euro voor een versleten Targa dak? 😯 😯

Vorig jaar eentje gekocht (als reserve, je weet nooit) voor 200 euro.

nu , het komt erop neer dat de evolutie van de prijzen voor speciale modellen in stijgende lijn zitten,
                        maar wat je p. ook waard is , je moet altijd met 2 zijn

nu , het komt erop neer dat de evolutie van de prijzen voor speciale modellen in stijgende lijn zitten,
                          maar wat je p. ook waard is , je moet altijd met 2 zijn

Moet ik eens bekijken dan Patrick. Bedankt! :up:

Moet ik eens bekijken dan Patrick. Bedankt! :up:

PB

Wes je P. kan je wel via Marsch omnium verzekeren. 😉

PB

Wes je P. kan je wel via Marsch omnium verzekeren. 😉

Ik zou zéker een omnium nemen als mijn verzekeringsagent het toeliet. Enkel vindt hij mijn wagens “te oud” (1986 en 2002) om nog een omnium te geven. 😕 Je weet echter nooit wat er gebeuren kan, een ongeluk zit in een klein hoekje en je hoeft daarom niet altijd in fout te zijn. Kijk maar naar de brand in de BMW van Ghost, of er rijdt een idioot zonder verzekering (want die zijn er genoeg) op je in. Dan sta je daar mooi. En zomaar even het hele bedrag uit je zak halen om cash een nieuwe wagen te gaan kopen werkt misschien als je met tweedehands Franse gebakjes rijdt, maar niet als je een nieuwe BMW mag gaan bestellen. Of is een brandverzekering op je woning ook maar voor watjes? Het heeft een reden dat ze verplicht is. 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 284)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.