evolutie van de prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 evolutie van de prijzen

• Maker
    Discussie
  • hallo,

ik ben nu al enkele weken het internet in de gaten aan het houden wat zo ongeveer de gemiddelde prijzen zijn van een 911 sc.
    deze liggen volgens mij rondt de 30 – 40.000€?
    aangezien ik dit nog maar even in de gaten houd vraag ik me af hoe de prijzen zo de laatste jaren geëvolueerd zijn?

wat is volgens jullie zo ongeveer de waarde momenteel van een 911?

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 284)
    • Ik zou zéker een omnium nemen als mijn verzekeringsagent het toeliet. Enkel vindt hij mijn wagens “te oud” (1986 en 2002) om nog een omnium te geven. 😕 Je weet echter nooit wat er gebeuren kan, een ongeluk zit in een klein hoekje en je hoeft daarom niet altijd in fout te zijn. Kijk maar naar de brand in de BMW van Ghost, of er rijdt een idioot zonder verzekering (want die zijn er genoeg) op je in. Dan sta je daar mooi. En zomaar even het hele bedrag uit je zak halen om cash een nieuwe wagen te gaan kopen werkt misschien als je met tweedehands Franse gebakjes rijdt, maar niet als je een nieuwe BMW mag gaan bestellen. Of is een brandverzekering op je woning ook maar voor watjes? Het heeft een reden dat ze verplicht is. 😉

0

Nou ja Ghost, schade vrij … :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

:mrgreen:

066-b.jpg

065-b.jpg

0

Nou ja Ghost, schade vrij … :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

066-b.jpg

065-b.jpg

0

066-b.jpg

065-b.jpg

0

Ik ben net als Deepee en Mart al lang schade vrij.
              Enkel die verdomde brand in mijn BMW had met een omnium wel snel opgelost geweest denk ik.
              Die zaak sleept nu al meer dan 2.5 jaar aan, dat kost ook al veel geld :bounce:
              Voor mij GT3 ga ik de offertes afwachten, eigen schade zal vrees ik te duur zijn.
              Voor de rest zien we wel.

0

Ik ben net als Deepee en Mart al lang schade vrij.
                Enkel die verdomde brand in mijn BMW had met een omnium wel snel opgelost geweest denk ik.
                Die zaak sleept nu al meer dan 2.5 jaar aan, dat kost ook al veel geld :bounce:
                Voor mij GT3 ga ik de offertes afwachten, eigen schade zal vrees ik te duur zijn.
                Voor de rest zien we wel.

0

[quote=”911cabriog50″ post=210317]@Ghost : uwe maat heeft ze precies dan maar van den hoop te scheppen :drink:

[/quote]

Juist niet, hij reed steeds met 2de hands Franse auto’s 😀

0

[quote=”911cabriog50″ post=210317]@Ghost : uwe maat heeft ze precies dan maar van den hoop te scheppen :drink:

[/quote]

Juist niet, hij reed steeds met 2de hands Franse auto’s 😀

0
                    Wim

Ik heb in heel mijn leven (afkloppen) 2x een ongeluk gehad buiten mijn schuld en allebei in België.
                      Was ik blij dat ik all risk verzekerd was, want voordeel daarvan is dat ik gelijk mijn auto mag laten maken en geen afwachten op touwgetrek van de verzekeringen wie of wat mag gaan betalen en wanneer. :happydance:
                      Kreeg soms na een dik half jaar bericht dat er van de tegenpartij aan mijn verzekering betaald was. :think:

Heb 70% bonus males, dus zegt genoeg over mijn rijstijl. 😉
                      en betaal voor de 3 auto’s die ik heb, BMW 330, Karmann en Porsche 944 net geen 1000 euro aan jaarpremie.

Maar ieder beslist voor zijn eigen.

0
                      Wim

Ik heb in heel mijn leven (afkloppen) 2x een ongeluk gehad buiten mijn schuld en allebei in België.
                        Was ik blij dat ik all risk verzekerd was, want voordeel daarvan is dat ik gelijk mijn auto mag laten maken en geen afwachten op touwgetrek van de verzekeringen wie of wat mag gaan betalen en wanneer. :happydance:
                        Kreeg soms na een dik half jaar bericht dat er van de tegenpartij aan mijn verzekering betaald was. :think:

Heb 70% bonus males, dus zegt genoeg over mijn rijstijl. 😉
                        en betaal voor de 3 auto’s die ik heb, BMW 330, Karmann en Porsche 944 net geen 1000 euro aan jaarpremie.

Maar ieder beslist voor zijn eigen.

0

Tsja, we hebben er 3 staan (+ een vaartuig) … :think:

Maar dat kan dus allemaal als je zo weinig mogelijk aan premies betaald, hahaha … :popcorn:

0

Tsja, we hebben er 3 staan (+ een vaartuig) … :think:

Maar dat kan dus allemaal als je zo weinig mogelijk aan premies betaald, hahaha … :popcorn:

0

en je rekent dan nog maar voor één auto Mart èn verzekeringen zijn over het algemeen goedkoper in NL dan in B … :popcorn:

0

en je rekent dan nog maar voor één auto Mart èn verzekeringen zijn over het algemeen goedkoper in NL dan in B … :popcorn:

0

Zo zit ik er ook in Deepee. Ten eerste om altijd scherp te blijven (een ongeluk zit in een klein hoekje), maar vooral door het rekensommetje. Was altijd van plan om zo lang mogelijk plezier van de auto te gaan beleven. Stel 30 jaar x 1.500 = 45.000 eurootjes. Das op termijn dus een nieuwe luxe wagen. Dus als je kiest voor zekerheid, dan ben je met zekerheid al een nieuwe wagen kwijt toch? Ik reserveer de premies liever voor onderhoud en m’n andere ‘dure’ hobbies… :salut:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 284)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.